____________________________________________________________________________________ |
|
||||||||||
|
Ќауково-практичний коментар рим≥нального кодексу ”крањни в≥д 5 кв≥тн¤ 2001 року. «а ред.ћ.≤. ћельника, ћ.≤. ’авронюка
–озд≥л VII «Ћќ„»Ќ» ” —‘≈–≤ √ќ—ѕќƒј–—№ ќѓ ƒ≤яЋ№Ќќ—“≤
”мисне
неподанн¤ або поданн¤ зав≥домо
неправдивих документ≥в чи ≥ншоњ ≥нформац≥њ
јнтимонопольному ком≥тетов≥ ”крањни або
його територ≥альному в≥дд≥ленню, а також
ухиленн¤ в≥д виконанн¤ законних р≥шень
цих орган≥в, вчинене службовою особою
органу державноњ влади, органу м≥сцевого
самовр¤дуванн¤, органу адм≥н≥стративно-господарського
управл≥нн¤ ≥ контролю, п≥дприЇмства,
установи, орган≥зац≥њ, ¤кщо це було повТ¤зано
з отриманн¤м доходу у великих розм≥рах,Ч
караютьс¤
штрафом в≥д ста до двохсот
неоподатковуваних м≥н≥мум≥в доход≥в
громад¤н або позбавленн¤м права об≥ймати
певн≥ посади чи займатис¤ певною д≥¤льн≥стю
на строк до пТ¤ти рок≥в, або виправними
роботами на строк до двох рок≥в.
ѕрим≥тка.
¬еликим розм≥ром отриманн¤ доходу вважаЇтьс¤
такий, що у пТ¤тсот ≥ б≥льше раз≥в
перевищуЇ неоподатковуваний м≥н≥мум
доход≥в громад¤н.
1.
ќбТЇктом злочину Ї пор¤док зд≥йсненн¤
господарськоњ д≥¤льност≥ в частин≥
державного контролю за дотриманн¤м умов
чесноњ конкуренц≥њ.
2.
ќбТЇктивна сторона злочину
характеризуЇтьс¤: 1) неподанн¤м документ≥в
чи ≥ншоњ ≥нформац≥њ јнтимонопольному ком≥тетов≥
”крањни або його територ≥альному в≥дд≥ленню;
2) поданн¤м йому за-в≥домо неправдивих
документ≥в чи ≥ншоњ ≥нформац≥њ; 3)
ухиленн¤м в≥д виконанн¤ законних р≥шень
зазначеного ком≥тету або його територ≥ального
в≥дд≥ленн¤.
јнтимонопольний
ком≥тет ”крањни - це центральний орган
виконавчоњ влади з≥ спец≥альним статусом,
метою д≥¤льност≥ ¤кого Ї забезпеченн¤
державного захисту конкуренц≥њ у п≥дприЇмницьк≥й
д≥¤льност≥. ќкр≥м власне јнтимонопольного
ком≥тету ”крањни (¤кий складаЇтьс¤ ≥з
голови та дес¤ти державних уповноважених),
законом передбачаЇтьс¤ функц≥онуванн¤
його територ≥альних в≥дд≥лень в јвтономн≥й
–еспубл≥ц≥ рим, област¤х, м≥стах ињв та
—евастополь, а за необх≥дност≥ Ч ≥ в ≥нших
адм≥н≥стративно-територ≥альних одиниц¤х.
ƒл¤
виконанн¤ покладених на нього завдань
јнтимонопольний ком≥тет ”крањни та йогоТтеритор≥альн≥
в≥дд≥ленн¤ над≥лен≥ широкими
повноваженн¤ми ≥, зокрема, правом
одержувати в≥д господарюючих субТЇкт≥в, ≥нших
орган≥в державноњ влади, орган≥в м≥сцевого
самовр¤дуванн¤ певну ≥нформац≥ю та
приймати у передбачених законом випадках
р≥шенн¤, ¤к≥ Ї обовТ¤зковими дл¤
виконанн¤. “ак≥ р≥шенн¤ мають форму
розпор¤джень або постанов.
”мисне
неподанн¤ або поданн¤ св≥домо неправдивих
документ≥в чи ≥ншоњ ≥нформац≥њ
јнтимонопольному ком≥тетов≥ ”крањни чи
його територ≥альному в≥дд≥ленню може
вважатись злочинним д≥¤нн¤м, передбаченим
ст. 230, лише у раз≥, коли поданн¤ в≥дпов≥дних
документ≥в передбачаЇтьс¤ законом або
нормативно-правовим актом
јнтимонопольного ком≥тету ”крањни,
виданим у межах передбачених законом
повноважень цього органу. «окрема, обовТ¤зковим
Ї безкоштовне наданн¤ на вимогу
державного уповноваженого, голови територ≥ального
в≥дд≥ленн¤ јнтимонопольного ком≥тету
”крањни документ≥в, статистичноњ та ≥ншоњ
≥нформац≥њ, необх≥дноњ дл¤ зд≥йсненн¤
контролю за дотриманн¤м антимонопольного
законодавства та розгл¤ду справ про його
порушенн¤, а також наданн¤ службовими (посадовими)
особами на вимогу державного
уповноваженого чи голови територ≥ального
в≥дд≥ленн¤ јнтимонопольного ком≥тету
”крањни письмових по¤снень, ¤к≥ також сл≥д
вважати документами. ¬имога-про наданн¤ (поданн¤)
документ≥в маЇ бути викладена у письмов≥й
форм≥ ≥ п≥дписана службовою особою, ¤к≥й
законом надано право вимагати наданн¤
документ≥в.
ѕ≥д
неподанн¤м документ≥в чи ≥ншоњ ≥нформац≥њ
јнтимонопольному ком≥тетов≥ ”крањни або
його територ≥альному в≥дд≥ленню сл≥д
розум≥ти ненаданн¤ в≥дпов≥дних
документ≥в чи ≥нформац≥њ безпосередньо
цим органам, а також ненаданн¤ њх
державному уповноваженому чи голов≥
територ≥ального в≥дд≥ленн¤
јнтимонопольного ком≥тету ”крањни на њх
вимогу за умови, що ц≥ документи чи ≥нформац≥¤
перебувають у розпор¤дженн≥ в≥дпов≥дного
органу державноњ влади, органу м≥сцевого
самовр¤дуванн¤, органу адм≥н≥стративно-господарського
управл≥нн¤ ≥ контролю, п≥дприЇмства,
установи, орган≥зац≥њ ≥ реально можуть
бути надан≥ у терм≥ни, визначен≥ у вимоз≥
про њх наданн¤. Ќеподанн¤ може виразитис¤
¤к у в≥дмов≥ надати документи чи ≥нформац≥ю,
так ≥ в умисному невиконанн≥ вимоги про
наданн¤ документ≥в чи ≥нформац≥њ.
Ќеподанн¤м сл≥д вважати ≥ поданн¤ у в≥дпов≥дь
на законну вимогу лише частини ≥з тих
документ≥в чи ≥нформац≥њ, ¤к≥ зазначен≥ у
вимоз≥. ¬одночас не утворюЇ складу цього
злочину поданн¤ ус≥х чи де¤ких документ≥в
(≥нформац≥њ) ≥з затримкою.
ѕоданн¤м
зав≥доко неправдивих документ≥в чи ≥ншоњ
≥нформац≥њ сл≥д вважати поданн¤
документ≥в чи ≥нформац≥њ, в ¤ких м≥ст¤тьс¤
недостов≥рн≥ в≥домост≥, за умови, що особа,
¤ка направила документ чи ≥нформац≥ю
јнтимонопольному ком≥тетов≥ ”крањни, його
територ≥альному в≥дд≥ленню, а також
державному уповноваженому чи голов≥
територ≥ального в≥дд≥ленн¤, знала про њх
недостов≥рн≥сть.
ѕ≥д ≥ншою
≥нформац≥Їю розум≥Їтьс¤, зокрема,
статистична ≥нформац≥¤, ¤ка не охоплюЇтьс¤
пон¤тт¤м УдокументФ тощо.
ѕ≥д
ухиленн¤м в≥д виконанн¤ законних р≥шень
јнтимонопольно-го ком≥тету ”крањни або
його територ≥ального в≥дд≥ленн¤ сл≥д
розум≥ти невчиненн¤ д≥й, що вимагаютьс¤ у
в≥дпов≥дному р≥шенн≥, або ж вчиненн¤ (продовженн¤
вчиненн¤) д≥й, ¤к≥ таким р≥шенн¤м вчин¤ти
заборонено.
рим≥нальна
в≥дпов≥дальн≥сть за ст. 230 може настати
лише за невиконанн¤ р≥шень
јнтимонопольного ком≥тету ”крањни або
його територ≥ального в≥дд≥ленн¤, ¤к≥ у
встановленому законом пор¤дку доведен≥ до
в≥дома особи, котроњ стосуютьс¤.
ƒо числа
законних р≥шень јнтимонопольного ком≥тету
”крањни або його орган≥в, що п≥дл¤гають
обовТ¤зковому виконанню, сл≥д в≥дносити,
зокрема, р≥шенн¤ (у т.ч. ≥ попередн≥) у
справах порушенн¤ законодавства про
захист економ≥чноњ конкуренц≥њ чи про
недобросов≥сну конкуренц≥ю, суть ¤ких
може пол¤гати у припис≥ про припиненн¤
порушенн¤ законодавства про захист економ≥чноњ
конкуренц≥њ, примусовий под≥л субТЇкта
господарюванн¤, що пос≥даЇ монопольне (дом≥нуюче)
становище на ринку, припиненн¤ д≥й, що Ї
недобросов≥сною конкуренц≥Їю, оф≥ц≥йне
спростуванн¤ за рахунок порушника
поширених ним неправдивих, неточних або
неповних в≥домостей, що дискредитують ≥ншого
господарюючого субТЇкта, накладенн¤
штрафу, блокуванн¤ ц≥нних папер≥в тощо. ”
процес≥ розгл¤ду справ про недобросов≥сну
конкуренц≥ю јнтимонопольний ком≥тет ”крањни,
його територ≥альн≥ в≥дд≥ленн¤ можуть
винести розпор¤дженн¤ про заборону особ≥,
в д≥¤х ¤коњ вбачаютьс¤ ознаки порушенн¤ (в≥дпов≥дачев≥),
вчин¤ти певн≥ д≥њ та про накладенн¤ арешту
на майно або грошов≥ суми, що належать так≥й
особ≥.
–≥шенн¤ (у
вигл¤д≥ постанов, розпор¤джень, попередн≥х
р≥шень), винесен≥ јнтимонопольним ком≥тетом
”крањни, його територ≥альними в≥дд≥ленн¤ми,
можуть бути оскаржен≥ до господарського
суду. « огл¤ду на це не утворюЇ складу
даного злочину невиконанн¤ в≥дпов≥дного р≥шенн¤
у терм≥ни, встановлен≥ законом дл¤ поданн¤
скарги до господарського суду, ¤кщо в≥дпов≥дно
до положень закону поданн¤ ц≥Їњ скарги (або
ж апел¤ц≥йноњ, касац≥йноњ скарги) зупин¤Ї
виконанн¤ в≥дпов≥дного р≥шенн¤.
Ќе може
вважатись злочином, передбаченим ст. 230,
невиконанн¤ рекомендац≥й та ≥нших
документ≥в јнтимонопольного ком≥тету
”крањни, його територ≥альних в≥дд≥лень,
¤к≥ не п≥дл¤гають обовТ¤зковому
виконанню.
ќписан≥
у ст. 230 д≥¤нн¤ утворюють склад цього
злочину, ¤кщо вони були повТ¤зан≥ з
отриманн¤м доходу у великих розм≥рах (500 ≥
б≥льше неоподатковуваних м≥н≥мум≥в
доход≥в громад¤н). ќтриманн¤ доходу може
мати м≥сце ¤к до вчиненн¤ в≥дпов≥дних д≥¤нь
(у цьому раз≥ протизаконн≥ д≥њ чи безд≥¤льн≥сть
стають, окр≥м ≥ншого, ≥ своЇр≥дним
приховуванн¤м цього факту), так ≥ п≥сл¤ њх
вчиненн¤. ѕорушенн¤ антимонопольного
законодавства Ї зак≥нченим злочином з
моменту отриманн¤ в≥дпов≥дним органом
державноњ влади, органом м≥сцевого
самовр¤дуванн¤, органом адм≥н≥стративно-господарського
управл≥нн¤ ≥ контролю, п≥дприЇмством,
установою, орган≥зац≥Їю доходу у великих
розм≥рах.
ѕ≥д
органами адм≥н≥стративно-господарського
управл≥нн¤ та контролю у ст, 230 розум≥ютьс¤
субТЇкти господарюванн¤, обТЇднанн¤, ≥нш≥
юридичн≥ особи, ¤ким делеговано
повноваженн¤ орган≥в влади чи орган≥в м≥сцевого
самовр¤дуванн¤ щодо такого управл≥нн¤ або
контролю.
3.
—убФЇктом злочину може бути службова
особа органу державноњ влади, органу м≥сцевого
самовр¤дуванн¤, органу адм≥н≥стративно-господарського
управл≥нн¤ ≥ контролю, п≥дприЇмства,
установи, орган≥зац≥њ, до компетенц≥њ ¤коњ
входить в≥дданн¤ розпор¤джень про п≥дготовку
та направленн¤ документ≥в та ≥ншоњ ≥нформац≥њ
јнтимонопольному ком≥тетов≥ ”крањни чи
його територ≥альному в≥дд≥ленню, п≥дписанн¤
таких документ≥в, а також в≥дданн¤
розпор¤джень про вчиненн¤ чи припиненн¤
певних д≥й на виконанн¤ законних р≥шень
јнтимонопольного ком≥тету ”крањни чи його
територ≥ального в≥дд≥ленн¤.
4.
—убТЇктивна сторона злочину
характеризуЇтьс¤ пр¤мим умислом.
«акон
”крањни Уѕро јнтимонопольний ком≥тет
”крањниФ в≥д 26 листопада 1993р.
«акон
”крањни У ѕро захист в≥д недобросов≥сноњ
конкуренц≥њФ в≥д 7 червн¤ 1996р. «акон ”крањни
Уѕро захист економ≥чноњ конкуренц≥њФ в≥д
11 с≥чн¤ 2001 р.
”мисн≥
д≥њ, спр¤мован≥ на отриманн¤ в≥домостей,
що становл¤ть комерц≥йну таЇмницю, з метою
розголошенн¤ чи ≤ншого використанн¤ цих
в≥домостей (комерц≥йне шпигунство), а
також незаконне використанн¤ таких в≥домостей,
¤кщо це спричинило ≥стотну шкоду субТЇкту
господарськоњ д≥¤льност≥,Ч
караютьс¤
штрафом в≥д двохсот до тис¤ч≥
неоподатковуваних м≥н≥мум≥в доход≥в
громад¤н або обмеженн¤м вол≥ на строк до пТ¤ти
рок≥в, або позбавленн¤м волг на строк до
трьох рок≥в.
1.
ќбТЇктом, злочину Ї встановлений
пор¤док зд≥йсненн¤ господарськоњ д≥¤льност≥
в частин≥ забезпеченн¤ чесноњ конкуренц≥њ
м≥ж њњ субТЇктами.
Ќеправом≥рне
отриманн¤ ≥ використанн¤ у своњй д≥¤льност≥
чужих наукових здобутк≥в, технолог≥й,
управл≥нських р≥шень та схем, ≥ншоњ ≥нформац≥њ,
¤ка Ї комерц≥йною таЇмницею, маЇ насл≥дком
отриманн¤ безп≥дставних переваг п≥дприЇмством,
орган≥зац≥Їю, установою чи п≥дприЇмцем,
¤к≥ отримали цю ≥нформац≥ю, веде до
знищенн¤ стимул≥в дл¤ розвитку ≥
вдосконаленн¤ форм ≥ способ≥в економ≥чноњ
д≥¤льност≥, завдаЇ пр¤моњ шкоди власникам
комерц≥йноњ таЇмниц≥.
ѕ≥д
комерц≥йною таЇмницею розум≥ютьс¤ в≥домост≥,
повТ¤зан≥ з виробництвом, технолог≥чною ≥нформац≥Їю,
управл≥нн¤м, ф≥нансами та ≥ншою д≥¤льн≥стю
п≥дприЇмства чи ≥ншого субТЇкта
господарськоњ д≥¤льност≥, розголошенн¤
¤ких може завдати шкоди його ≥нтересам.
¬≥домост≥,
¤к≥ становл¤ть комерц≥йну таЇмницю,
визначаютьс¤ кер≥вником п≥дприЇмства (юридичноњ
особи). ѕроте обс¤г цих в≥домостей не може
встановлюватись дов≥льно. «г≥дно ≥з
законодавством не можуть бути визнан≥
комерц≥йною таЇмницею: установч≥
документи, документи, що дозвол¤ють
займатис¤ п≥дприЇмницькою чи
господарською д≥¤льн≥стю та њњ окремими
видами; ≥нформац≥¤ за вс≥ма встановленими
формами державноњ зв≥тност≥; дан≥, необх≥дн≥
дл¤ перев≥рки обчисленн¤ ≥ сплати податк≥в
та ≥нших обовТ¤зкових платеж≥в; в≥домост≥
про чисельн≥сть ≥ склад працюючих, њхню
зароб≥тну плату в ц≥лому та за профес≥¤ми
≥ посадами, а також про на¤вн≥сть в≥льних
робочих м≥сць; документи про сплату податк≥в
≥ обовТ¤зкових платеж≥в; ≥нформац≥¤ про
порушенн¤ законодавства ”крањни та розм≥ри
завданих при цьому збитк≥в; документи про
платоспроможн≥сть; в≥домост≥ про участь
посадових ос≥б п≥дприЇмства в ≥нших
орган≥зац≥¤х, ¤к≥ займаютьс¤ п≥дприЇмницькою
д≥¤льн≥стю; ≥нш≥ в≥домост≥, ¤к≥ п≥дл¤гають
оголошенню в≥дпов≥дно до чинного
законодавства.
ƒл¤
банку в≥дпов≥дна ≥нформац≥¤ Ї ≥нформац≥Їю
не про свою власну д≥¤льн≥сть, а про
сторонн≥х ос≥б. “ому пон¤тт¤ банк≥вськоњ
таЇмниц≥ не сл≥д ототожнювати з пон¤тт¤м
комерц≥йноњ таЇмниц≥. Ѕанк≥вська таЇмниц¤
п≥дл¤гаЇ крим≥нально-правов≥й охорон≥ за
ст. 231 лише у випадку, коли в≥дпов≥дн≥ в≥домост≥
одночасно Ї комерц≥йною таЇмницею кл≥Їнта
банку. ≤нформац≥¤, ¤ка у законодавств≥ маЇ
назву таЇмниц≥ зм≥сту б≥ржовоњ угоди, п≥дл¤гаЇ
охорон≥ за ст. 231 у випадках, коли учасники
б≥ржовоњ угоди в≥днесли њњ зм≥ст до в≥домостей,
¤к≥ Ї њх комерц≥йною таЇмницею.
2.
ќбТЇктивна
сторона злочину характеризуЇтьс¤: 1)
вчиненн¤м д≥й, спр¤мованих на отриманн¤ в≥домостей,
що становл¤ть комерц≥йну таЇмницю; 2)
незаконним використанн¤м таких в≥домостей.
—т, 231
охоплюютьс¤ ≥ характеризуютьс¤ ¤к комерц≥йне
шли-гунство будь-¤к≥ ц≥леспр¤мован≥ д≥њ,
вчинен≥ з метою отриманн¤ комерц≥йноњ таЇмниц≥
без згоди њњ власника особою, ¤ка не маЇ
законних п≥дстав дл¤ ознайомленн¤ з в≥дпов≥дними
в≥домост¤ми в силу свого службового
становища чи профес≥йноњ д≥¤льност≥ (тобто
не Ї прац≥вником в≥дпов≥дноњ юридичноњ
особи, прац≥вником податкового органу, сл≥дчим,
прокурором, суддею тощо). омерц≥йне
шпигунство може про¤вл¤тис¤ у: викраденн≥
в≥дпов≥дноњ ≥нформац≥њ чи обТЇкт≥в, ¤к≥
њњ м≥ст¤ть; п≥дслуховуванн≥ (у т.ч. ≥з
застосуванн¤м спец≥альних техн≥чних
засоб≥в); отриманн≥ ≥нформац≥њ шл¤хом
проникненн¤ у компТютери чи компТютерн≥
мереж≥ тощо.
Ќе
охоплюютьс¤ складом даного злочину
випадки, коли особа випадково д≥зналась
про в≥домост≥, що Ї комерц≥йною таЇмницею,
або ¤кщо так≥ в≥домост≥ добров≥льно були
пов≥домлен≥ ц≥й особ≥ прац≥вниками в≥дпов≥дного
субТЇкта господарськоњ д≥¤льност≥.
ѕро
розголошенн¤ в≥домостей, що становл¤ть
комерц≥йну таЇмницю, див. коментар до ст.
232. –озголошенн¤ Ї одним ≥з способ≥в
використанн¤ в≥домостей, що становл¤ть
комерц≥йну таЇмницю. “ому ус≥ випадки
незаконного умисного розголошенн¤ комерц≥йноњ
.таЇмниц≥, кр≥м тих, що передбачен≥ ст. 232,
сл≥д вважати њњ використанн¤м.
¬икористанн¤м
в≥домостей, що становл¤ть комерц≥йну таЇмницю,
Ї пр¤ме застосуванн¤ в≥дпов≥дноњ ≥нформац≥њ
у виробнич≥й, комерц≥йн≥й чи ≥нш≥й
господарськ≥й д≥¤льност≥ дл¤ отриманн¤
додатковоњ матер≥альноњ вигоди чиТпереваги
над конкурентом. ¬икористанн¤м сл≥д
вважати й ≥нш≥ д≥њ, ¤к≥ особа, котра
незаконно отримала в≥домост≥, що
становл¤ть комерц≥йну таЇмницю, вчин¤Ї за
допомо,-гою в≥дпов≥дноњ ≥нформац≥њ або
користуючись фактом на¤вност≥ у нењ такоњ
≥нформац≥њ. «окрема, використанн¤м Ї
висуненн¤ тим, хто здобув в≥дпов≥дну ≥нформац≥ю,
майнових чи ≥нших вимог до власника комерц≥йноњ
таЇмниц≥ за поверненн¤ або нерозголошенн¤
в≥дпов≥дних в≥домостей.
¬икористанн¤
в≥домостей, що становл¤ть комерц≥йну таЇмницю,
утворюЇ склад злочину, передбаченого ст.
231, ¤кщо воно Ї незаконним. ¬икористанн¤ Ї
незаконним у випадках, коли воно зд≥йснюЇтьс¤
без згоди власника комерц≥йноњ таЇмниц≥.
ѕ≥д д≥ю
ст. 231 п≥дпадають не лише випадки
використанн¤ спец≥ально з≥браноњ ≥нформац≥њ,
а й њњ використанн¤ особою, ¤ка отримала
таку ≥нформац≥ю в≥д того, хто њњ з≥брав з
метою розголошенн¤ чи ≥ншого використанн¤,
а також отримала випадково або правом≥рно
в≥д власника комерц≥йноњ таЇмниц≥ п≥д
зобовТ¤занн¤ про њњ нерозголошенн¤ ≥
невикористанн¤. Ќе може розгл¤датись ¤к
незаконне використанн¤ в≥домостей, що
становл¤ть комерц≥йну таЇмницю,
використанн¤ прац≥вниками орган≥в
державноњ влади (податкових,
правоохоронних орган≥в, суду тощо)
отриманоњ ними зг≥дно ≥з законом ≥нформац≥њ
дл¤ зд≥йсненн¤ тих своњх службових функц≥й
≥ завдань, необх≥дн≥сть виконанн¤ ¤ких
зумовила отриманн¤ ними в≥дпов≥дних в≥домостей
(перев≥рки правильност≥ сплати податк≥в,
проведенн¤ досудового сл≥дства, розгл¤ду
судовоњ справи тощо).
ќбовТ¤зковою
ознакою обТЇктивноњ сторони
розгл¤дуваного злочину Ї спричиненн¤ ним
≥стотноњ шкоди юридичн≥й особ≥ або п≥дприЇмцев≥
- власников≥ комерц≥йноњ таЇмниц≥. ≤стотна
шкода Ї пон¤тт¤м оц≥ночним. ѕитанн¤ про њњ
на¤вн≥сть чи в≥дсутн≥сть вир≥шуЇтьс¤ у
кожному конкретному випадку з урахуванн¤м,
зокрема, майнового стану власника в≥дпов≥дних
в≥домостей, що становл¤ть комерц≥йну таЇмницю.
«лочин Ї
зак≥нченим з моменту спричиненн¤
власников≥ комерц≥йноњ таЇмниц≥ ≥стотноњ
шкоди.
3.
—убТЇкт злочину загальний.
4.
—убТЇктивна сторона злочину
характеризуЇтьс¤ пр¤мим умислом, а дл¤
випадк≥в комерц≥йного шпигунства обовТ¤зковою
також Ї мета Ч розголошенн¤ або ≤нше
використанн¤ з≥браних в≥домостей.
«акон
”крати Уѕро п≥дприЇмства в ”крањн≥Ф в≥д27
березн¤ 1991р. (ст «ќ)
«акон ”
крањни ѕро
товарну б≥ржу в≥д ≥ 0 грудн¤ 1991 р. (ст. 15).
«акон
”крањни ѕре захист в≥д недобросов≥сноњ
конкуоенц≥њФ в≥а 7 червн¤ 1996р (ст. ст. 16Ч19).
ѕостанова ћ є 611 в≥д 9 серпн¤ 1993 р. Уѕро перел≥к в≥домостей, що не становл¤ть комерц≥йноњ таЇмниц≥
Copyright © 2004-2006 ¬се
авторские права на размещенные материалы принадлежат их авторам.
¬се
матераилы, представленные здесь, нос¤т лишь ознакомительную цель.
Ћюбое их незаконное
использование ¤вл¤етс¤ нарушением авторских прав, поэтому после ознакомлени¤ рекомендуетс¤ приобрести эту литературу
в книжном магазине ¬ашего города.
| Povered by
STEP
|