____________________________________________________________________________________ |
|
||||||||||
|
ƒержавне буд≥вництво та м≥сцеве самовр¤дуванн¤ (навчальний пос≥бник). / олод≥й ј.ћ., ќл≥йник ј.ё/2000/
√лава IX
ќрган≥зац≥¤
роботи орган≥в судовоњ влади, прокуратури
та ≥нших правоохоронних орган≥в
[начало]|[продолжение]
р≥м
забезпеченн¤ митноњ безпеки, важливе
значенн¤ дл¤ нац≥ональноњ безпеки ”крањни
маЇ охорона державних кордон≥в. «акон
”крањни "ѕро державний кордон ”крањни"
в≥д 4 листопада 1991 р. (з≥ зм≥нами в≥д 18
червн¤ 1996 р. ) встановлюЇ, що державний
кордон ”крањни Ї л≥н≥¤ ≥ вертикальна
поверхн¤, що проходить по ц≥й л≥н≥њ, ¤к≥
визначають меж≥ територ≥њ ”крањни суш≥,
вод, надр, пов≥тр¤ного простору. ƒержавний
кордон ”крањни визначаЇтьс¤ р≥шенн¤ми
¬ерховноњ –ади ”крањни, а його зм≥на -
виключно всеукрањнським референдумом та
м≥жнародними договорами ”крањни. аб≥нет
ћ≥н≥стр≥в ”крањни у межах своњх
повноважень вживаЇ заход≥в щодо
забезпеченн¤ охорони та захисту
державного кордону ≥ територ≥њ ”крањни.
ќхорона ≥ захист державного кордону
”крањни покладаютьс¤ на ѕрикордонн≥
в≥йська та в≥йська ѕов≥тр¤ноњ оборони
”крањни.
√оловним
завданн¤м ѕрикордонних в≥йськ ”крањни Ї
забезпеченн¤
недоторканност≥ державного кордону
”крањни на суш≥, мор≥, р≥чках, озерах та
≥нших водоймах ”крањни,
а
також охорона економ≥чноњ зони ”крањни.
”правл≥нн¤
у ц≥й сфер≥ д≥¤льност≥ покладаЇтьс¤ на
ƒержавний ком≥тет у справах охорони
державного кордону ”крањни (дал≥ - ом≥тет).
ќчолюЇ ом≥тет √олова, ¤кий Ї командувачем
ѕрикордонними в≥йськами ”крањни. …ого
призначаЇ ≥ зв≥льн¤Ї з посади ѕрезидент
”крањни. аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни
встановлюЇтьс¤ пор¤док визначенн¤
орган≥зац≥йноњ структури, штатна
чисельн≥сть ѕрикордонних в≥йськ ”крањни
та зд≥йснюЇтьс¤ ф≥нансове, в≥йськове та
матер≥ально-техн≥чне забезпеченн¤
д≥¤льност≥ ѕрикордонних в≥йськ ”крањни.
ƒ≥¤льн≥сть
ѕрикордонних в≥йськ ”крањни будуЇтьс¤ на
принципах:
а)
законност≥;
б) гласност≥:
в)
додержанн¤ прав ≥ свобод громад¤н;
г)
взаЇмод≥њ з органами державноњ влади та
м≥сцевого самовр¤дуванн¤, громадськими об'Їднанн¤ми,
трудовими колективами та населенн¤м.
ѕрикордонн≥
в≥йська ”крањни, виконуючи покладен≥ на
них завданн¤, мають певн≥ права та обов'¤зки.
—еред
њх обов'¤зк≥в так≥, ¤к:
а)
припин¤ти будь-¤к≥ спроби незаконного
порушенн¤ державного кордону ”крањни на
м≥сцевост≥;
б)
в≥дбивати вторгненн¤ на територ≥ю ”крањни
озброЇних формувань, припин¤ти збройн≥ та
≥нш≥ провокац≥њ па державному кордон≥
”крањни, захищати в≥д злочинних пос¤гань
населенн¤ ≥ власн≥сть у вс≥х њњ формах;
в)
в≥двертати ≥ не допускати перетинанн¤
державного кордону ”крањни особами ≥
транспортними засобами поза пунктами
пропуску або ≥ншими незаконними способами;
г)
ви¤вл¤ти ≥ затримувати порушник≥в
державного кордону ”крањни та ≥н.
ѕрикордонн≥
в≥йська ”крањни мають право:
а)
розташовувати прикордонн≥ нар¤ди,
пересуватис¤ при виконанн≥ службових обов'¤зк≥в
по будь-¤ких д≥л¤нках м≥сцевост≥;
б)
вести д≥знанн¤ у справах про порушенн¤
державного кордону ”крањни, зд≥йснювати
оперативно-розшукову д≥¤льн≥сть
в≥дпов≥дно до чинного законодавства;
в)
зд≥йснювати адм≥н≥стративне затриманн¤
ос≥б, ¤к≥ порушили режим державного
кордону ”крањни, прикордонний режим або
режим у пунктах пропуску через державний
кордон ”крањни, на строк до трьох годин дл¤
складенн¤ протоколу, а у раз≥ потреби дл¤
встановленн¤ особи ≥ з'¤суванн¤ обставин
правопорушенн¤ - до трьох д≥б з
пов≥домленн¤м про це письмово прокурора
прот¤гом двадц¤ти чотирьох годин з
моменту затриманн¤ або на строк до дес¤ти
д≥б ≥з санкц≥њ прокурора, ¤кщо
правопорушники не мають документ≥в, ¤к≥
посв≥дчують њх особу, п≥ддавати
затриманих особистому огл¤дов≥, а також
огл¤дати ≥ за необх≥дност≥ вилучати
на¤вн≥ при них реч≥;
г)
зд≥йснювати ≥нш≥ д≥њ щодо охорони
державного кордону ”крањни.
ѕрикордонн≥
в≥йська та в≥йська ѕов≥тр¤ноњ оборони
”крањни, зд≥йснюючи охорону державного
кордону ”крањни, мають право
застосовувати зброю та бойову техн≥ку, у
тому числ≥ ≥ «бройних —ил ”крањни дл¤:
а)
в≥дбитт¤ збройного нападу ≥ вторгненн¤ на
територ≥ю ”крањни;
б)
припиненн¤ збройних провокац≥й;
в)
в≥дверненн¤ угону пов≥тр¤них, морських та
р≥чкових суден, що належать ”крањн≥, без
пасажир≥в на борту; припиненн¤ порушень
державного кордону ”крањни на суш≥, вод≥ ≥
в пов≥тр≥ у в≥дпов≥дь на застосуванн¤ ними
сили та в ≥нших, передбачених
законодавством випадках.
ƒо
системи орган≥в державноњ податковоњ
служби включаютьс¤:
а)
ƒержавна податкова адм≥н≥страц≥¤ ”крањни
(ƒѕј”);
б)
державн≥ податков≥ адм≥н≥страц≥њ в
јвтономн≥й –еспубл≥ц≥ рим, област¤х,
м≥стах иЇв≥ ≥ —евастопол≥;
в)
державн≥ податков≥ ≥нспекц≥њ у районах,
м≥стах (кр≥м м≥ст иЇва ≥ —евастопол¤),
районах у м≥стах (дал≥ - органи державноњ
податковоњ служби).
ƒо
складу орган≥в державноњ податковоњ
служби вход¤ть в≥дпов≥дн≥ спец≥альн≥
п≥дрозд≥ли з боротьби ≥з податковими
правопорушенн¤ми (дал≥ - податкова м≥л≥ц≥¤).
ƒѕј” залежно в≥д к≥лькост≥ платник≥в
податк≥в та ≥нших м≥сцевих умов може
утворювати м≥жрайонн≥ (на два ≥ б≥льше
район≥в), об'Їднан≥ (на м≥сто ≥ район)
державн≥ податков≥ ≥нспекц≥њ та у њх
склад≥ - в≥дпов≥дн≥ п≥дрозд≥ли податковоњ
м≥л≥ц≥њ.
ƒл¤
колективного вир≥шенн¤ питань у ƒѕј” та
державних податкових адм≥н≥страц≥¤х в
јвтономн≥й –еспубл≥ц≥ рим, област¤х,
м≥стах иЇв≥ ≥ —евастопол≥ утворюютьс¤
колег≥њ. „исельн≥сть ≥ склад колег≥њ ƒѕј”
затверджуютьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в
”крањни, а колег≥й державних податкових
адм≥н≥страц≥й в јвтономн≥й –еспубл≥ц≥
рим, област¤х, м≥стах иЇв≥ ≥ —евастопол≥
- ƒѕј”. олег≥њ Ї дорадчими органами, вони
розгл¤дають найважлив≥ш≥ напр¤ми
д≥¤льност≥ в≥дпов≥дних державних
податкових адм≥н≥страц≥й. —труктуру ƒѕј”
затверджуЇ аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни.
«авданн¤
орган≥в державноњ податковоњ служби
закр≥плюютьс¤ «аконом ”крањни "ѕро
державну податкову службу ”крањни" в≥д 4
грудн¤ 1990 р. (у редакц≥њ в≥д 24 грудн¤ 1993 р.).
÷ей «акон визначаЇ статус державноњ
податковоњ служби в ”крањн≥, њњ функц≥њ та
правов≥ основи д≥¤льност≥.
ƒо
завдань орган≥в державноњ податковоњ
служби закон в≥дносить:
а)
зд≥йсненн¤ контролю за додержанн¤м
податкового законодавства, правильн≥стю
обчисленн¤, повнотою ≥ своЇчасн≥стю
сплати до бюджет≥в, державних ц≥льових
фонд≥в податк≥в ≥ збор≥в (обов'¤зкових
платеж≥в), а також неподаткових доход≥в,
встановлених законодавством (дал≥ -
податки, ≥нш≥ платеж≥);
б)
внесенн¤ у встановленому пор¤дку
пропозиц≥й щодо вдосконаленн¤
податкового законодавства;
в)
прийн¤тт¤ у випадках, передбачених
законом, нормативно-правових акт≥в ≥
методичних рекомендац≥й з питань
оподаткуванн¤;
г)
формуванн¤ та веденн¤ ƒержавного реЇстру
ф≥зичних ос≥б платник≥в податк≥в та ≥нших
обов'¤зкових платеж≥в та ™диного банку
даних про платник≥в податк≥в - юридичних
ос≥б;
д)
роз'¤сненн¤ законодавства з питань
оподаткуванн¤ серед платник≥в податк≥в;
е)
запоб≥ганн¤ злочинам та ≥ншим
правопорушенн¤м, в≥днесеним законом до
компетенц≥њ податковоњ м≥л≥ц≥њ, њх
розкритт¤, припиненн¤, розсл≥дуванн¤ та
провадженн¤ у справах про адм≥н≥стративн≥
правопорушенн¤.
ѕосадовим
особам орган≥в державноњ податковоњ
служби присвоюютьс¤ спец≥альн≥ званн¤.
ѕор¤док њх присвоЇнн¤, розм≥р надбавок за
званн¤ та ѕоложенн¤ про них
затверджуютьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в
”крањни.
ƒо
системи таких звань включаютьс¤:
а)
головний державний радник податковоњ
служби;
б)
державний радник податковоњ служби ≤
рангу;
в)
державний радник податковоњ служби II
рангу;
г)
державний радник податковоњ служби III
рангу;
д)
радник податковоњ служби ≤ рангу;
е)
радник податковоњ служби II рангу;
Ї)
радник податковоњ служби III рангу;
ж)
≥нспектор податковоњ служби ≤ рангу;
з)
≥нспектор податковоњ служби II рангу;
й)
≥нспектор податковоњ служби III рангу.
ѕосадовим
особам ≥ прац≥вникам орган≥в державноњ
податковоњ служби видаЇтьс¤ службове
посв≥дченн¤, зразок ¤кого затверджуЇ ƒѕј”.
”
структур≥ орган≥в державноњ податковоњ
служби утворено податкову м≥л≥ц≥ю. ¬она
складаЇтьс¤ ≥з спец≥альних п≥дрозд≥л≥в з
боротьби з податковими правопорушенн¤ми,
що д≥ють у склад≥ в≥дпов≥дних орган≥в
державноњ податковоњ служби, ≥ зд≥йснюЇ
контроль за додержанн¤м податкового
законодавства, виконуЇ оперативно-розшукову,
крим≥нально-процесуальну та охоронну
функц≥њ.
«акон
покладаЇ на податкову м≥л≥ц≥ю певн≥
завданн¤, а саме:
а)
запоб≥ганн¤ злочинам та ≥ншим
правопорушенн¤м у сфер≥ оподаткуванн¤, њх
розкритт¤, розсл≥дуванн¤ та провадженн¤ у
справах про адм≥н≥стративн≥
правопорушенн¤;
б)
розшук платник≥в, ¤к≥ ухил¤ютьс¤ в≥д
сплати податк≥в, ≥нших платеж≥в;
в)
запоб≥ганн¤ корупц≥њ в органах державноњ
податковоњ служби та ви¤вленн¤ њњ факт≥в;
г)
гарантуванн¤ безпеки д≥¤льност≥
прац≥вник≥в орган≥в державноњ податковоњ
служби, захисту њх в≥д протиправних
пос¤гань, пов'¤заних з виконанн¤м
службових обов'¤зк≥в.
«аконом
закр≥плено структуру податковоњ м≥л≥ц≥њ,
до складу ¤коњ вход¤ть:
а)
√оловне управл≥нн¤ податковоњ м≥л≥ц≥њ;
б)
—л≥дче управл≥нн¤ податковоњ м≥л≥ц≥њ;
в)
”правл≥нн¤ з боротьби з корупц≥Їю в
органах державноњ податковоњ служби ƒѕј”;
г)
управл≥нн¤ податковоњ м≥л≥ц≥њ, сл≥дч≥
в≥дд≥ли податковоњ м≥л≥ц≥њ, в≥дд≥ли з
боротьби з корупц≥Їю в органах державноњ
податковоњ служби в≥дпов≥дних державних
податкових адм≥н≥страц≥й в јвтономн≥й
–еспубл≥ц≥ рим, област¤х, м≥стах иЇв≥ ≥
—евастопол≥;
д)
в≥дд≥ли податковоњ м≥л≥ц≥њ, сл≥дч≥
в≥дд≥ленн¤ (групи) податковоњ м≥л≥ц≥њ
в≥дпов≥дних державних податкових
≥нспекц≥й у районах, м≥стах, районах у
м≥стах, м≥жрайонних та об'Їднаних
державних податкових ≥нспекц≥й.
ѕодаткову
м≥л≥ц≥ю очолюЇ њњ начальник, ¤кий за
посадою Ї ѕершим заступником √олови
ƒержавноњ податковоњ адм≥н≥страц≥њ
”крањни. ” державних податкових
адм≥н≥страц≥¤х в јвтономн≥й –еспубл≥ц≥
рим, област¤х, м≥стах иЇв≥ ≥ —евастопол≥
податкову м≥л≥ц≥ю очолюють начальники њњ
управл≥нь, ¤к≥ за посадою Ї першими
заступниками гол≥в в≥дпов≥дних державних
податкових адм≥н≥страц≥й.
«акон
закр≥плюЇ в≥дпов≥дно до покладених на
податкову м≥л≥ц≥ю завдань певн≥ њњ
повноваженн¤, а саме вона:
а)
приймаЇ ≥ реЇструЇ за¤ви, пов≥домленн¤ та
≥ншу ≥нформац≥ю про злочини ≥
правопорушенн¤, в≥днесен≥ до њњ
компетенц≥њ, зд≥йснюЇ у встановленому
пор¤дку њх перев≥рку ≥ приймаЇ щодо них
передбачен≥ законом р≥шенн¤;
б)
проводить в≥дпов≥дно до закону оперативно-розшукову
д≥¤льн≥сть, досудову п≥дготовку
матер≥ал≥в за протокольною формою, а також
д≥знанн¤ та досудове (попереднЇ) сл≥дство
у межах своЇњ компетенц≥њ, вживаЇ заход≥в
до в≥дшкодуванн¤ запод≥¤них держав≥
збитк≥в;
в)
ви¤вл¤Ї причини й умови, що спри¤ли
вчиненню злочин≥в та ≥нших правопорушень
у сфер≥ оподаткуванн¤, вживаЇ заход≥в до
њх усуненн¤;
г)
гарантуЇ безпеку прац≥вник≥в орган≥в
державноњ податковоњ служби та њх захист
в≥д протиправних пос¤гань, пов'¤заних з
виконанн¤м ними посадових обов'¤зк≥в;
д)
запоб≥гаЇ корупц≥њ та ≥ншим службовим
порушенн¤м серед прац≥вник≥в державноњ
податковоњ служби;
е)
збираЇ, анал≥зуЇ, узагальнюЇ ≥нформац≥ю
щодо порушень податкового законодавства,
прогнозуЇ тенденц≥њ розвитку негативних
процес≥в крим≥нального характеру, пов'¤заних
з оподаткуванн¤м.
јтестован≥
прац≥вники податковоњ м≥л≥ц≥њ незалежно
в≥д посади, ¤ку вони об≥ймають,
м≥сцезнаходженн¤ ≥ часу у раз≥ зверненн¤
до них громад¤н або посадових ос≥б ≥з
за¤вою чи пов≥домленн¤м про загрозу
особист≥й чи громадськ≥й безпец≥ або V
раз≥ безпосереднього ви¤вленн¤ такоњ
загрози повинн≥ нев≥дкладно вжити заход≥в
щодо запоб≥ганн¤ правопорушенню ≥ його
припиненн¤, р¤туванн¤ людей, поданн¤
допомоги особам, ¤к≥ њњ потребують,
встановленн¤ ≥ затриманн¤ ос≥б, ¤к≥
вчинили правопорушенн¤, охорони м≥сц¤
под≥њ, про що пов≥домити у найближчий
орган внутр≥шн≥х справ.
«акон
передбачаЇ права податковоњ м≥л≥ц≥њ при
виконанн≥ ними покладених на них обов'¤зк≥в
у межах правових норм, що закр≥плюютьс¤
«аконом ”крањни "ѕро м≥л≥ц≥ю".
Ќа
службу до податковоњ м≥л≥ц≥њ приймаютьс¤
на контрактн≥й основ≥ громад¤ни ”крањни,
¤к≥ мають в≥дпов≥дну осв≥ту, здатн≥ за
своњми особистими, д≥ловими, моральними
¤кост¤ми та станом здоров'¤ виконувати
покладен≥ на нењ обов'¤зки. «арахован≥ на
службу до податковоњ м≥л≥ц≥њ особи
начальницького складу, складають ≥
п≥дписують прис¤гу, текст ¤коњ
збер≥гаЇтьс¤ в њх особов≥й справ≥. ¬они
проход¤ть службу у пор¤дку, встановленому
законодавством дл¤ ос≥б начальницького
складу орган≥в внутр≥шн≥х справ, ≥ на час
служби зн≥маютьс¤ з в≥йськового обл≥ку ≥
перебувають у кадрах податковоњ м≥л≥ц≥њ
ƒѕј”. ѓм присвоюють спец≥альн≥ званн¤.
¬ищий
начальницький склад:
а)
генерал-лейтенант податковоњ м≥л≥ц≥њ;
б)
генерал-майор податковоњ м≥л≥ц≥њ.
—тарший
начальницький склад:
а)
полковник податковоњ м≥л≥ц≥њ;
б)
п≥дполковник податковоњ м≥л≥ц≥њ;
в)
майор податковоњ м≥л≥ц≥њ.
—ередн≥й
начальницький склад:
а)
кап≥тан податковоњ м≥л≥ц≥њ:
б)
старший лейтенант податковоњ м≥л≥ц≥њ;
в)
лейтенант податковоњ м≥л≥ц≥њ.
ћолодший
начальницький склад:
а)
старший прапорщик податковоњ м≥л≥ц≥њ;
6)
прапорщик податковоњ м≥л≥ц≥њ.
«аконодавством
передбачаЇтьс¤ певний пор¤док присвоЇнн¤
спец≥альних звань прац≥вникам податковоњ
м≥л≥ц≥њ:
а)
молодшого начальницького складу
визначаЇтьс¤ нормативними актами ƒѕј”;
б)
старшого й середнього начальницького
складу визначаЇтьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в
”крањни;
в)
вищого начальницького складу в≥дпов≥дно
до онституц≥њ ”крањни присвоюЇ ѕрезидент
”крањни за поданн¤м √олови ƒѕј”.
јтестован≥
прац≥вники податковоњ м≥л≥ц≥њ мають
формений од¤г, знаки розр≥зненн¤ ≥
забезпечуютьс¤ ними безплатно. аб≥нет
ћ≥н≥стр≥в ”крањни затверджуЇ опис ≥
зразки форменого од¤гу, знак≥в
розр≥зненн¤ начальницького складу
податковоњ м≥л≥ц≥њ.
«акон
встановлюЇ в≥дпов≥дальн≥сть посадових ≥
службових ос≥б податковоњ м≥л≥ц≥њ за
невиконанн¤ чи неналежне виконанн¤ своњх
обов'¤зк≥в чи ≥нш≥ протиправн≥ д≥¤нн¤. ”
межах своњх повноважень вони самост≥йно
приймають р≥шенн¤ ≥ несуть за своњ
протиправн≥ д≥њ або безд≥¤льн≥сть
юридичну та ≥нш≥ види в≥дпов≥дальност≥.
ƒисципл≥нарну в≥дпов≥дальн≥сть вони
несуть зг≥дно ≥з ƒисципл≥нарним статутом
орган≥в внутр≥шн≥х справ, крим≥нальну,
цив≥льну та адм≥н≥стративну
в≥дпов≥дальн≥сть - у пор¤дку,
передбаченому в≥дпов≥дними законами. ѕри
виконанн≥ своњх обов'¤зк≥в в≥дпов≥дно до
наданих законодавством повноважень та у
межах закону прац≥вники податковоњ
м≥л≥ц≥њ не несуть в≥дпов≥дальност≥ за
завдан≥ збитки. “ак≥ збитки компенсуютьс¤
за рахунок держави. ѕри порушенн≥
прац≥вником податковоњ м≥л≥ц≥њ прав ≥
законних ≥нтерес≥в людини ≥ громад¤нина
в≥дпов≥дний орган державноњ податковоњ
служби зобов'¤заний вжити заход≥в до
поновленн¤ цих прав, в≥дшкодуванн¤
завданих матер≥альних збитк≥в, на вимогу
громад¤нина публ≥чно вибачитис¤.
ƒ≥њ,
безд≥¤льн≥сть або р≥шенн¤ податковоњ
м≥л≥ц≥њ, њњ посадових та службових ос≥б
можуть бути оскаржен≥ у встановленому
законом пор¤дку до суду чи прокуратури.
ƒержавний
контроль за використанн¤м кошт≥в та
матер≥альних ресурс≥в зд≥йснюЇ в ”крањн≥
ƒержавна контрольно-рев≥з≥йна служба.
—труктурно вона складаЇтьс¤ з:
а)
√оловного контрольно-рев≥з≥йного
управл≥нн¤ ”крањни;
б)
контрольно-рев≥з≥йних управл≥нь в
јвтономн≥й –еспубл≥ц≥ рим, област¤х,
м≥стах иЇв≥ ≥ —евастопол≥;
в)
контрольно-рев≥з≥йних п≥дрозд≥л≥в (в≥дд≥л≥в,
груп) у районах, м≥стах ≥ районах у м≥стах.
√оловним
завданн¤м державноњ контрольно-рев≥з≥йноњ
служби Ї:
а)
зд≥йсненн¤ державного контролю за
витрачанн¤м кошт≥в ≥ матер≥альних
ц≥нностей, њх збереженн¤м, станом ≥
достов≥рн≥стю бухгалтерського обл≥ку ≥
зв≥тност≥ у м≥н≥стерствах, в≥домствах,
державних ком≥тетах, державних фондах,
бюджетних установах, а також на
п≥дприЇмствах ≥ в орган≥зац≥¤х, ¤к≥
отримують кошти з бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в та
державних валютних фонд≥в;
б)
розробка пропозиц≥й щодо усуненн¤
ви¤влених недол≥к≥в ≥ порушень;
в)
зд≥йсненн¤ заход≥в з метою запоб≥ганн¤ њх
у подальшому.
ƒержавний
контроль зд≥йснюЇтьс¤ певними формами ≥
методами, серед ¤ких вид≥л¤ють рев≥з≥њ ≥
перев≥рки. –ев≥з≥¤ - це метод
документального контролю за ф≥нансово-господарською
д≥¤льн≥стю п≥дприЇмства, установи,
орган≥зац≥њ, додержанн¤м законодавства з
ф≥нансових питань, достов≥рн≥стю обл≥ку ≥
зв≥тност≥, спос≥б документального
викритт¤ недостач, розтрат, привласнень та
крад≥жок кошт≥в ≥ матер≥альних ц≥нностей,
запоб≥ганн¤ ф≥нансовим зловживанн¤м. «а
насл≥дками рев≥з≥њ складаЇтьс¤ акт.
ѕерев≥рка - це обстеженн¤ ≥ вивченн¤
окремих д≥л¤нок ф≥нансово-господарськоњ
д≥¤льност≥ п≥дприЇмства, установи,
орган≥зац≥њ або њх п≥дрозд≥л≥в. Ќасл≥дки
перев≥рки оформл¤ютьс¤ дов≥дкою або
допов≥дною запискою.
ƒержавна
контрольно-рев≥з≥йна служба д≥Ї при
ћ≥н≥стерств≥ ф≥нанс≥в ”крањни ≥
п≥дпор¤дкована ћ≥н≥стерству ф≥нанс≥в
”крањни.
онтрольно-рев≥з≥йн≥
управл≥нн¤ в јвтономн≥й –еспубл≥ц≥ рим,
област¤х, м≥стах иЇв≥ ≥ —евастопол≥
п≥дпор¤дкован≥ √оловному контрольно-рев≥з≥йному
управл≥нню ”крањни. ƒо складу обласних
контрольно-рев≥з≥йних управл≥нь вход¤ть
контрольно-рев≥з≥йн≥ п≥дрозд≥ли (в≥дд≥ли,
групи) у районах, м≥стах ≥ районах у м≥стах.
√оловне
контрольно-рев≥з≥йне управл≥нн¤ ”крањни
очолюЇ заступник ћ≥н≥стра ф≥нанс≥в
”крањни, начальник управл≥нн¤, ¤кий
призначаЇтьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в
”крањни за поданн¤м ћ≥н≥стра ф≥нанс≥в
”крањни.
онтрольно-рев≥з≥йн≥
управл≥нн¤ у –еспубл≥ц≥ рим, област¤х,
м≥стах иЇв≥ ≥ —евастопол≥ очолюють
начальники, ¤к≥ призначаютьс¤ начальником
√оловного контрольно-рев≥з≥йного
управл≥нн¤ ”крањни за погодженн¤м з –адою
м≥н≥стр≥в –еспубл≥ки рим, обласними,
ињвською та —евастопольською м≥ськими
державними адм≥н≥страц≥¤ми.
Ќачальники
контрольно-рев≥з≥йних управл≥нь в
јвтономн≥й –еспубл≥ц≥ рим, област¤х,
м≥стах иЇв≥ ≥ —евастопол≥ призначають ≥
зв≥льн¤ють кер≥вник≥в контрольно-рев≥з≥йних
п≥дрозд≥л≥в (в≥дд≥л≥в, груп) у районах,
м≥стах ≥ районах у м≥стах. ¬идатки на
утриманн¤ державноњ контрольно-рев≥з≥йноњ
служби визначаютьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в
”крањни ≥ ф≥нансуютьс¤ з державного
бюджету.
“аким
чином, правоохоронн≥ органи виконують
важлив≥ завданн¤ ≥ функц≥њ щодо створенн¤
нормальних умов дл¤ реал≥зац≥њ прав ≥
свобод громад¤н, охорон¤ють ≥ захищають њх
права, вживають необх≥дних заход≥в щодо
в≥дтворенн¤ порушених прав. ѕор¤док њх
орган≥зац≥њ ≥ д≥¤льност≥ регламентуЇтьс¤
законами ≥ п≥дзаконними нормативно-правовими
актами. ¬досконаленн¤ правового
регулюванн¤ такоњ д≥¤льност≥ спри¤тиме
п≥двищенню ефективност≥ њх роботи.
[начало]|[продолжение]
Copyright © 2004-2006 ¬се
авторские права на размещенные материалы принадлежат их авторам.
¬се
матераилы, представленные здесь, нос¤т лишь ознакомительную цель.
Ћюбое их незаконное
использование ¤вл¤етс¤ нарушением авторских прав, поэтому после ознакомлени¤ рекомендуетс¤ приобрести эту литературу
в книжном магазине ¬ашего города.
| Povered by
STEP
|