____________________________________________________________________________________ |
|
||||||||||
|
Ќауково-практичний коментар рим≥нального кодексу ”крањни в≥д 5 кв≥тн¤ 2001 року. «а ред.ћ.≤. ћельника, ћ.≤. ’авронюка
–озд≥л VII «Ћќ„»Ќ» ” —‘≈–≤ √ќ—ѕќƒј–—№ ќѓ ƒ≤яЋ№Ќќ—“≤
1.
”мисне ухиленн¤ в≥д сплати податк≥в,
збор≥в, ≥ншиж обовТ¤зкових платеж≥в, що
вход¤ть в систему оподаткуванн¤, введених
у встановленому законом пор¤дку, вчинене
службовою особою п≥дприЇмства, установи,
орган≥зац≥њ, незалежно в≥д форми власност≥
або особою, що займаЇтьс¤ п≥дприЇмницькою
д≥¤льн≥стю без створенн¤ юридичноњ особи
чи будь-¤кою ≥ншою особою, ¤ка зобовТ¤зана
њх сплачувати, ¤кщо ц≥ д≥¤нн¤ призвели до
фактичного неиадходженн¤ до бюджет≥в чи
державних ц≥льових фонд≥в кошт≥в у
значних розм≥рах, Ч
караЇтьс¤
штрафом в≥д трьохсот до пТ¤тисот
неоподатковуваних м≥н≥мум≥в доход≥в
громад¤н або позбавленн¤м права об≥ймати
певн≥ посади чи займатис¤ певною д≥¤льн≥стю
на строк до трьох рок≥в.
2.
“≥ сам≥ д≥¤нн¤, вчинен≥ за попередньою
змовою групою ос≥б, або ¤кщо вони призвели
до фактичного менад ходженн¤ до бюджет≥в
чи державних ц≥льових фонд≥в кошт≥в у
великих розм≥рах, Ч
караютьс¤
штрафом в≥д пТ¤тисот до двох тис¤ч
неоподатковуваних м≥н≥мум≥в доход≥в
громад¤н, або виправними роботами на строк
до двох рок≥в, або обмеженн¤м вол: на строк
до пТ¤ти рок≥в, з позбавленн¤м права об≥ймати
певн≥ посади чи займатис¤ певною д≥¤льн≥стю
на строк до трьох рок≥в.
3.
ƒ≥¤нн¤, передбачен≥ частинами першою
або другою ц≥Їњ статт≥, вчинен≥ особою,
ран≥ше судимою за ухиленн¤ в≥д сплати
податк≥в, збор≥в, ≥нших обовТ¤зкових
платеж≥в, або ¤кщо вони призвели до
фактичного ненадходженн¤ до бюджет≥в чи
державних ц≥льових фонд≥в кошт≥в в
особливо великих розм≥рах, Ч
караютьс¤
позбавленн¤м вол≥ на строк в≥д пТ¤ти до де
с¤ти рок≥в з позбавленн¤м права об≥ймати
певн≥ посад, чи займатис¤ певною д≥¤льн≥стю
на строк до трьох рок≥в ≥з конф≥скац≥Їю
майна.
4.
ќсоба, ¤ка вперше вчинила д≥¤нн¤,
передбачен≥ ча стиною першою та другою ц≥Їњ
статт≥, зв≥льн¤Їтьс¤ в≥д крим≥нальноњ в≥дпов≥дальност≥,
¤кщо вона до прит¤гненню до крим≥нальноњ
в≥дпов≥дальност≥ сплатила податки, збо ри
(обовТ¤зков≥ платеж≥), а також в≥дшкодувала
шкоду, за завдану держав≥ њх несвоЇчасною
сплатою (ф≥нансов≥ санкц≥њ, пен¤).
ѕрим≥тка.
ѕ≥д значним розм≥ром кошт≥в сл≥д розум≥ти
суми податк≥в, збор≥в ≥ ≤нших обовТ¤зкових
платеж≥в, ¤к≥ в тис¤чу ≤ б≥льше раз≥в
перевищую установлений законодавством
неоподатковуваний м≥н≥мум доход≥в громад-п≥д
великим розм≥ром кошт≥в сл≥д розум≥ти
суми податк≥в, збор≥в ≥ ≥нших ода вТ¤зкових
платеж≥в, ¤к≥ в три тис¤ч≥ ≥ б≥льше раз≥в
перевищують установленн≥ законодавством
неоподатковуваний м≥н≥мум доход≥в
громад¤н, л≥д особливе великим розм≥ром
кошт≥в сл≥д розум≥ти суми податк≥в, збор≥в,
≥нших обо вТ¤зкових платеж≥в, ¤к≥ в пТ¤ть
тис¤ч ≥ б≥льше раз≥в перевищують установ
лений законодавством неоподатковуваний
м≥н≥мум доход≥в громад¤н.
1. ќбТЇктом
злочину Ї встановлений законодавством
пор¤док оподаткуванн¤ юридичних ≥ ф≥зичних
ос≥б, ¤кий забезпечуЇ за рахунок
надходженн¤ податк≥в, збор≥в та ≥нших обовТ¤зкових
платеж≥в формуванн¤ доходноњ частини
державного та м≥сцевих бюджет≥в, а також
державних ц≥льових фонд≥в.
2.
ѕредмет злочину Ч податки, збори, ≥нш≥
обовТ¤зков≥ платеж≥, що вход¤ть в систему
оподаткуванн¤ ≥ введен≥ у встановленому
законом пор¤дку.
ѕ≥д
податком, збором, ≥ншим обовТ¤зковим
платежем потрюно розум≥ти обовТ¤зковий
внесок до бюджету в≥дпов≥дного р≥вн¤ або
державного ц≥льового фонду, зд≥йснюваний
платниками у пор¤дку ≥ на умовах, що
визначаютьс¤ законами про оподаткуванн¤.
ƒержавн≥ ц≥льов≥ фонди Ч це фонди, ¤к≥
створен≥ в≥дпов≥дно до закону ≥
формуютьс¤ за рахунок визначених законом
податк≥в ≥ збор≥в (обовТ¤зкових платеж≥в)
юридичних ос≥б незалежно в≥д форми
власност≥ та ф≥зичних ос≥б (ѕенс≥йний фонд
”крањни, фонд соц≥ального страхуванн¤
тощо). .
ѕерел≥к
загальнодержавних ≥ м≥сцевих податк≥в ≥
збор≥в м≥ститьс¤ у «акон≥ Уѕро систему
оподаткуванн¤Ф. «агальнодержавн≥ податки
≥ збори встановлюютьс¤ ¬– ≥ ст¤гуютьс¤ на
вс≥й територ≥њ ”крањни.
ќбовТ¤зков≥
платеж≥ ¤к предмет цього злочину повинн≥
входити в систему оподаткуванн¤, а так≥ њх
ключов≥ елементи, ¤к обТЇкт ≥ платник,
мають бути визначен≥ саме податковим
законодавством. ѕри цьому законодавець
дозвол¤Ї, щоб ст¤гненн¤ збору за спец≥альне
використанн¤ природних ресурс≥в,
забрудненн¤ навколишнього природного
середовища та геологорозв≥дувальн≥
роботи, виконан≥ за рахунок державного
бюджету, зд≥йснювалось в пор¤дку,
встановленому ћ” в≥дпов≥дно до закон≥в
”крањни. ”мисне ухиленн¤ в≥д сплати обовТ¤зкових
платеж≥в, ¤к≥ не вход¤ть до системи
оподаткуванн¤, крим≥нальну в≥дпов≥дальн≥сть
за ст. 212 не т¤гне. Ѕудь-¤к≥ податки ≥ збори,
¤к≥ запроваджуван≥ законами ”крањни,
мають бути включен≥ до «акону ”крањни Уѕро
систему оподаткуванн¤ . «м≥ни до нього
стосовно п≥льг, ставок податк≥в ≥ збор≥в,
механ≥зму њх сплати повинн≥ вноситись не п≥зн≥ше
н≥ж за ш≥сть м≥с¤ц≥в до початку нового
бюджетного року ≥ набирають чинност≥ з
початку нового бюджетного року. —тавки м≥сцевих
податк≥в ≥ збор≥в, ш≥ш елементи податкових
баз, а також п≥льги щодо оподаткуванн¤
встановлюютьс¤ або зм≥нюютьс¤ виключно в≥дпов≥дними
органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ у
пор¤дку, встановленому законом.
”хиленн¤
в≥д сплати обовТ¤зкових платеж≥в, ¤к≥
хоча ≥ вход¤ть до системи оподаткуванн¤,
проте запроваджен≥ з порушенн¤м
зазначеного вище пор¤дку, охоплюютьс¤
диспозиц≥Їю ст. 212 лише в т≥й частин≥, в ¤к≥й
њх спрананн¤ в≥дпов≥даЇ нормам
законодавчих акт≥в про оподаткуванн¤.
¬чиненн¤ злочину, повТ¤заного з
отриманн¤м в т≥й чи ≥нш≥ форм≥ доходу
наприклад, викраданн¤ майна, одержанн¤
хабара, отруту, зброњ, наркотичних засоб≥в,
не породжуЇ легальний обТЇкт
оподаткуванн¤. “ому д≥њ особи, ¤ка скоњла
злочин, повТ¤заний ≥з вилучанн¤м майновоњ
вигоди, повинн≥ квал≥ф≥куватись лише за в≥дпов≥дними
статт¤ми ”крањни без додатковоњ квал≥ф≥кац≥њ
за ст, 212.
3.
ќбТЇктивна сторона злочину
характеризуЇтьс¤ сукупн≥стю трьох ознак:
1) д≥¤нн¤ Ч ухиленн¤ в≥д сплати податк≥в,
збор≥в, ≥нших обовТ¤зкових платеж≥в, що
вход¤ть до системи оподаткуванн¤; 2) сусп≥льно
небезпечн≥ насл≥дки у вигл¤д≥ фактичного
ненадхо-джеьн¤ до бюджет≥в чи державних ц≥льових
фонд≥в кошт≥в у значних (ч. 1 ст. 212), великих
(ч. 2 ст. 212) або особливо великих (ч. « ст. 212)
розм≥рах; 3) причинний звТ¤зок м≥ж д≥¤нн¤м
≥ насл≥дками.
¬≥дпов≥дальн≥сть
за коментованою статтею виключаЇтьс¤ у
тому раз≥, коли ненадходженн¤ кошт≥в до
державного ≥ м≥сцевих бюджет≥в, державних
ц≥льових фонд≥в сталос¤ внасл≥док
невиконанн¤ банком покладеного на нього
законодавством обовТ¤зку виконувати
плат≥жн≥ дорученн¤ платник≥в податк≥в на
перерахуванн¤ обовТ¤зкових платеж≥в
податкового характеру. ƒнем поданн¤ до
установ банк≥в плат≥жного дорученн¤ за вс≥ма
видами податкових платеж≥в вважаЇтьс¤
день його реЇстрац≥њ у цих установах.
ќписово-бланкетний
характер диспозиц≥њ ст. 212 робить необх≥дним
у кожному конкретному випадку звертатис¤
до податкового законодавства, ¤ке визначаЇ
конкретних платник≥в, њхн≥ обовТ¤зки,
строки ≥ механ≥зм сплати платеж≥в, що
врешт≥-решт визначаЇ специф≥ку злочинних
д≥й, спр¤мованих на ухиленн¤.
—т. 2!2 не
конкретизуЇ спос≥б ухиленн¤ в≥д сплати
податк≥в, збор≥в, п≥ших обовТ¤зкових
платеж≥в. ƒо найб≥льш поширених способ≥в
цього злочину належать: неподанн¤
документ≥в, повТ¤заних з обчисленн¤м ≥
сплатою податк≥в, збор≥в, ≥нших обовТ¤зкових
платеж≥в; приховуванн¤ та заниженн¤ обТЇкта
оподаткуванн¤.
ѕриховуванн¤
обТЇкта оподаткуванн¤, ¤кий визначаЇтьс¤
залежно в≥д виду обовТ¤зкового платежу,
що ст¤гуЇтьс¤ з юридичних та (або) ф≥зичних
ос≥б, характеризуЇтьс¤ тим, що прибуток
або ≥нший ео Їкт оподаткуванн¤ у платника
податк≥в ≥ збор≥в фактично ≥снуЇ, проте
в≥н не декларуЇтьс¤, не згадуЇтьс¤ у
документах, повТ¤заних з обчисленн¤м ≥
сплатою податк≥в або ≥нших обовТ¤зкових
платеж≥в, ¤к≥ подаютьс¤ до податкових чи ≥нших
контролюючих орган≥в, а тому н≥¤к≥ податки
на так≥ обТЇкти не нараховуютьс¤ ≥ не
сплачуютьс¤.
«аниженн¤
обТЇкта оподаткуванн¤ означаЇ часткове
ухиленн¤ в≥д сплати податк≥в, збор≥в, ≥нших
обовТ¤зкових платеж≥в. «аниженн¤
прибутку ¤к обТЇкта оподаткуванн¤ може
дос¤гатись за рахунок незаконного
завищенн¤ валових витрат, у т.ч. шл¤хом
укладанн¤ псевдоугод з ф≥ктивними п≥дприЇмствами.
ƒо ≥нших
способ≥в вчиненн¤ цього злочину належать,
зокрема ухиленн¤ зареЇстрованих субТЇкт≥в
п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ в≥д вз¤та¤ на
обл≥к у контролюючих органах; умисне
заниженн¤ податкових ставок; умисно
неправильне обчисленн¤ сум податк≥в, збор≥в,
≥нших обовТ¤зкових платеж≥в або бази
оподаткуванн¤; обманн≥ ман≥пул¤ц≥њ з
податковими п≥льгами; неналежне виконанн¤
або не виконанн¤ обовТ¤зк≥в з нарахуванн¤
та утриманн¤ обовТ¤зкових платеж≥в ф≥скальними
агентами держави Ч збирачами податк≥в^
збор≥в, ≥нших обовТ¤зкових платеж≥в.
¬≥дпов≥дно
до закону, платниками податк≥в визнаютьс¤
юридичн≥ особи, њхн≥ ф≥л≥њ, ≥нш≥ в≥докремлен≥
п≥дрозд≥ли, що не мають статусу юридичноњ
особи, а також ф≥зичн≥ особи, ¤к≥ мають
статус субТЇкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥
або н≥, на ¤ких зг≥дно ≥з законами
покладено обовТ¤зок утримувати та (або)
сплачувати податки ≥ збори (обовТ¤зков≥
платеж≥), пеню та штрафн≥ санкц≥њ- ” звТ¤зку
з цим умисне неутриманн¤ та
неперерахуванн¤ до бюджету податк≥в, збор≥в,
≥нших обовТ¤зкових платеж≥в особою, ¤ку у
встановленому пор¤дку уповноважено
виконувати такий обовТ¤зок (маютьс¤ на
уваз≥ платеж≥, ¤кими оподатковуютьс¤ ≥нш≥
особи, у т.ч. податки на доходи ф≥зичних
ос≥б, див≥денди, репатр≥ац≥ю, додану варт≥сть,
акцизний зб≥р, а так само ≥нш≥ податки, що
утримуютьс¤ з джерела виплати), за
на¤вност≥ вс≥х ознак коментованого складу
злочину потр≥бно квал≥ф≥кувати не за ст.
364, а за ст. 212.
–озпор¤дженн¤
активами, ¤к≥ перебувають у податков≥й
застав≥ (наприклад, продаж або ≥нше в≥дчуженн¤
майна), зд≥йснене платником податк≥в ≥
збор≥в без письмового узгодженн¤ з
податковим органом, ¤кщо воно було у
даному раз≥ обовТ¤зковим, потр≥бно квал≥ф≥кувати
не за ст. 212, а, за на¤вност≥ п≥дстав, за ст.
364 (365) або ст. 192.
” ст. 212
передбачено в≥дпов≥дальн≥сть не за сам
факт несплати у встановлений строк податк≥в,
збор≥в, ≥нших обовТ¤зкових платеж≥в, а за
умисне ухиленн¤ в≥д њх сплати, коли особа
маЇ нам≥р вза гал≥ не виконувати (повн≥стю
або частково) покладен≥ на нењ податков≥
зобовТ¤занн¤.
якщо
платник у зв≥тних документах правильно в≥дображаЇ
й обраховуЇ своњ податков≥ зобовТ¤занн¤,
своЇчасно подаЇ податкову декларац≥ю,
однак у звТ¤зку з в≥дсутн≥стю достатньоњ
к≥лькост≥ кошт≥в на його банк≥вському
рахунку податкове зобовТ¤занн¤ своЇчасно
не погашаЇтьс¤, д≥њ платника ¤к так≥, що не
поЇднуютьс¤ з обманом держави в особ≥ њњ
контролюючих орган≥в, не можуть квал≥ф≥куватись
за ст. 212. ¬одночас умисна несвоЇчасна
сплата податк≥в, збор≥в, ≥нших обовТ¤зкових
платеж≥в, повТ¤зана з фактичним
використанн¤м кошт≥в, ¤к≥ мали бути
перерахован≥ до бюджет≥в чи державних ц≥льових
фонд≥в, на ≥нш≥, в≥дм≥нн≥ в≥д
оподаткуванн¤ ц≥л≥ (наприклад, на
задоволенн¤ р≥зноман≥тних виробничих
потреб господарюючого субТЇкта), за
на¤вност≥ вс≥х ознак складу злочину,
передбаченого ст. 364, може розгл¤датись ¤к
зловживанн¤ службовим становищем. .
ѕ≥д
значн≥ш розм≥ром кошт≥в сл≥д розум≥ти
суми податк≥в, збор≥в та ≥нших обовТ¤зкових
платеж≥в, ¤к≥ в тис¤чу ≥ б≥льше раз≥в
перевищують установлений законодавством
неоподатковуваний м≥н≥ мум доход≥в
громад¤н (прим≥тка до ст. 212). ¬изначивши
таким чи ном значний розм≥р, 2001 р. зд≥йснив
часткову декрим≥нал≥зац≥ю розгл¤дуваного
д≥¤нн¤.
ѕрит¤гуючи
особу до в≥дпов≥дальност≥ за ст. 212, потр≥бно
вста новлювати розм≥р несплачених винною
особою податк≥в, збор≥в, ≥н ших обовТ¤зкових
платеж≥в ¤к результат ≥нкрим≥нованого њй
злочинного д≥¤нн¤. ” даному раз≥ не
враховуютьс¤ суми заборгованост≥ бюджету
перед платником податк≥в та суми на¤вноњ в
останньо го переплати за окремими видами
податк≥в, збор≥в, ≥нших обовТ¤зкових
платеж≥в. ѕри квал≥ф≥кац≥њ за
коментованою статтею зме ншенн¤ розм≥ру
кошт≥в, що фактично не над≥йшли до
бюджет≥в чи ƒержавних ц≥льових фонд≥в
внасл≥док ухиленн¤ в≥д сплати податк≥в,
збор≥в, ≥нших обовТ¤зкових платеж≥в, на
суму кошт≥в, що п≥дл¤гають поверненню
платнику податк≥в з бюджету чи
зарахуванню до платеж≥в майбутн≥х
пер≥од≥в, не допускаЇтьс¤.
вал≥ф≥куючи
д≥¤нн¤ винного за ст. 212, сл≥д виходити не з
т≥Їњ величини, що прихована в≥д
оподаткуванн¤ ≥ на ¤ку в≥дпов≥дно не
нараховано обовТ¤зковий плат≥ж, а з
величини несплаченого або недоплаченого
податку, збору або ≥ншого обовТ¤зкового
платежу. ѕри цьому не враховуютьс¤ ф≥нансов≥
санкц≥њ (пен¤, штраф), ¤к≥ застосовуютьс¤
в≥дпов≥дно до вимог податкового
законодавства.
¬становлюючи
розм≥р сусп≥льне небезпечних насл≥дк≥в ¤к
ознаки обТЇктивноњ сторони злочину,
передбаченого ст. 212, сл≥д враховувати ≥ т≥
витрати платника податку, ¤к≥ фактично ним
зд≥йснен≥, ¤к≥ однак не знайшли
документального в≥дображенн¤ у ф≥нансов≥й
зв≥тност≥, а тому не впливають на
виконанн¤ податкових зобовТ¤зань ≥
застосуванн¤ щодо платника ф≥нансових
санкц≥й.
”хиленн¤
в≥д сплати податк≥в, збор≥в та ≥нших обовТ¤зкових
платеж≥в визнаЇтьс¤ вчиненим у значному,
великому або особливо великому розм≥рах
¤к тод≥, коли сума несплаченого платежу
перевищуЇ зазначен≥ у закон≥ розм≥ри по
одному його виду, так ≥ у тому раз≥, коли ц¤
сума Ї результатом несплати р≥зних вид≥в
податк≥в або ≥нших обовТ¤зкових платеж≥в.
якщо ухиленн¤ в≥д сплати податк≥в ≥ збор≥в
мало м≥сце в р≥зн≥ пер≥оди, суму
несплачених обовТ¤зкових платеж≥в потр≥бно
встановлювати окремо щодо кожного пер≥оду
ѕри цьому маЇ враховуватись те, ¤кий
податковий закон та неоподаткований м≥н≥мум
доход≥в громад¤н були чинними на момент
вчиненн¤ ≥нкрим≥нованого д≥¤нн¤.
” р¤д≥
випадк≥в закон дозвол¤Ї з 1 с≥чн¤ 2002 р.
визначати суму податкових зобовТ¤зань
платник≥в за допомогою непр¤мих метод≥в, њх
суть пол¤гаЇ в оц≥нц≥ витрат платника
податк≥в, приросту його актив≥в, к≥лькост≥
ос≥б, ¤к≥ перебувають з ним у в≥дносинах
найму, а також в оц≥нц≥ ≥нших елемент≥в
податкових баз, ¤к≥ приймаютьс¤ до
розрахунку податкового зобовТ¤занн¤ щодо
конкретного податку чи збору в≥дпов≥дно
до закону. ћетодика визначенн¤ суми
податкових зобовТ¤зань за непр¤мими
методами затверджуЇтьс¤ ћ” ≥ Ї загальною
дл¤ вс≥х платник≥в податк≥в. ƒо 1 с≥чн¤ 2005 р.
д≥¤тиме правило, зг≥дно з ¤ким, ¤кщо
платник в≥дмовл¤Їтьс¤ узгодити пода ткове
зобовТ¤занн¤, нараховане податковим
органом з використанн¤м непр¤мого методу,
податковий орган зобовТ¤заний звернутис¤
до суду з позовом про визнанн¤ такоњ суми
податкового зобовТ¤зан н¤. ќтже,
обвинуваченн¤ особи в ухиленн≥ в≥д сплати
податк≥в не може ірунтуватись на
визначенн≥ податковим органом
податкового зобовТ¤занн¤ з використанн¤м
непр¤мого методу до остаточного вир≥шенн¤
справи судом.
«акон
надаЇ податковим органам право у певних
випадках визначати оподатковуваний дох≥д
громад¤н (не обовТ¤зково субТЇкт≥в п≥дприЇмництва)
з урахуванн¤м оподаткуванн¤ ос≥б, ¤к≥
займаютьс¤ аналог≥чною д≥¤льн≥стю. ”
таких випадках дл¤ застосуванн¤ ст. 212 сл≥д
встановити ≥ довести у визначеному ѕ
пор¤дку розм≥ри реально ≥снуючих обТЇкт≥в
оподаткуванн¤ конкретного платника ≥
фактично несплачен≥ саме ним суми обовТ¤зкових
платеж≥в ѕ≥дтвердженн¤ судом обірунтованост≥
застосуванн¤ непр¤мого методу ≥
визначенн¤ за його допомогою суми
податкового зобовТ¤занн¤ маЇ лише ф≥нансово-правове
значенн¤ ≥ не повинно впливати на крим≥нальне
пересл≥дуванн¤ за коментованою статтею .
ѕереважна
б≥льш≥сть передбачених законодавством
податк≥в ≤ збор≥в належить до так званих
пер≥одично-календарних платеж≥в, ¤к≥
необх≥дно сплачувати упродовж певного
терм≥ну (щодекадно, щом≥с¤чно,
щоквартально, щор≥чно). ” р¤д≥ випадк≥в
закон, не ф≥ксуючи конкретну дату, повТ¤зуЇ
строк сплати того чи ≤ншого платежу з
певною под≥Їю, наприклад з отриманн¤м
кошт≥в в установах банк≥в на виплату прац≥вникам
зароб≥тноњ плати, техн≥чним огл¤дом
транспортних засоб≥в. ƒе¤к≥ платеж≥ Ї
терм≥новими у тому план≥, що вони
сплачуютьс¤ прот¤гом певного терм≥ну з
моменту виникненн¤ обТЇкта оподаткуванн¤
{наприклад, п≥дприЇмстваЧвиробники
алкогольних напоњв сплачують акцизний зб≥р
на трет≥й робочий день п≥сл¤ зд≥йсненн¤
обороту з реал≥зац≥њ).
” раз≥,
коли спец≥альними законодавчими актами з
питань оподаткуванн¤ не встановлено
конкретн≥ терм≥ни дплати податк≥в, збор≥в
≥нших обовТ¤зкових платеж≥в, платник
зобовТ¤заний самост≥йно сплатити суму
податкового зобовТ¤занн¤; зазначену у
подан≥й ним податков≥й декларац≥њ,
прот¤гом дес¤ти календарних дн≥в,
наступних за останн≥м днем в≥дпов≥дного
граничного строку, передбаченого «аконом
Уѕро пор¤док погашенн¤ зобовТ¤зань
платник≥в ѕодатк≥в перед бюджетами та
державними ц≥льовими фондамиФ ≤
встановленого дл¤ поданн¤ податковоњ
декларац≥њ.
Copyright © 2004-2006 ¬се
авторские права на размещенные материалы принадлежат их авторам.
¬се
матераилы, представленные здесь, нос¤т лишь ознакомительную цель.
Ћюбое их незаконное
использование ¤вл¤етс¤ нарушением авторских прав, поэтому после ознакомлени¤ рекомендуетс¤ приобрести эту литературу
в книжном магазине ¬ашего города.
| Povered by
STEP
|