|
|
||||||||||
|
ї »нформаци¤ о книге
|
08.01.06Ђ |
√осподарський кодекс ”крањни: оментар. Ђќд≥ссейї, 2004. Ч 848 с. «а загальною редакц≥Їю д.ю.н., проф. —јЌ≤ј’ћ≈“ќ¬ќѓ Ќ.ќ. |
≥ 65. ”правл≥нн¤ п≥дприЇмством
кого викор трудового колективу.
,ДЋ документ≥ √¬0Щ зд≥иснюетьс¤ в≥дпов≥дно до його
господарського викопн?ЩЩ"""" поЇднанн¤ Ђ–≥в власника щодо
трудового колектив/ —¬ќ√ќ маина ' ”част≥ в управл≥нн≥
2. ¬ласник зд≥йснюЇ своњ права щодо управл≥нн¤ п≥дприЇмс
твом безпосередньо або через уповноважен≥ ним органи в≥дпо
в≥дно до статуту п≥дприЇмства чн ≥нших установчих документ≥в.
3. ƒл¤ кер≥вництва господарською д≥¤льн≥стю п≥дприЇмства
власник (власники) або уповноважений ним орган призначаЇ
(обираЇ) кер≥вника п≥дприЇмства.
4. ” раз≥ найму кер≥вника п≥дприЇмства з ним укладаЇтьс¤
догов≥р (контракт), в ¤кому визначаютьс¤ строк найму, права,
обов'¤зки та в≥дпов≥дальн≥сть кер≥вника, умови його матер≥аль
ного забезпеченн¤, умови зв≥льненн¤ його з посади, ≥нш≥ умови
найму за погодженн¤м стор≥н.
5. ер≥вник п≥дприЇмства без дорученн¤ д≥Ї в≥д ≥мен≥ п≥дпри
Їмства, представл¤Ї його ≥нтереси в органах державноњ влади ≥
органах м≥сцевого самовр¤дуванн¤, ≥нших орган≥зац≥¤х, у в≥д
носинах з юридичними особами та громад¤нами, формуЇ адм≥
н≥страц≥ю п≥дприЇмства ≥ вир≥шуЇ питанн¤ д≥¤льност≥ п≥дпри
Їмства в межах та пор¤дку, визначених установчими докумен
тами.
6. ер≥вника п≥дприЇмства може бути зв≥льнено з посади до
строково по п≥дставах, передбаченим договором (контрактом)
в≥дпов≥дно до закону.
7. Ќа вс≥х п≥дприЇмствах, ¤к≥ використовують найману пра
цю, м≥ж власником або уповноваженим ним органом ≥ трудовим
колективом або уповноваженим ним органом повинен уклада
тис¤ колективний догов≥р, ¤ким регулюютьс¤ виробнич≥, трудо
в≥ та соц≥альн≥ в≥дносини трудового колективу з адм≥н≥страц≥Їю
п≥дприЇмства. ¬имоги до зм≥сту ≥ пор¤док укладенн¤ колектив
них договор≥в визначаютьс¤ законодавством про колективн≥ до
говори.
8. “рудовий колектив п≥дприЇмства становл¤ть ус≥ громад¤
ни, ¤к≥ своЇю працею беруть участь у його д≥¤льност≥ на основ≥
трудового договору (контракту, угоди) або ≥нших форм, що ре
гулюють трудов≥ в≥дносини прац≥вника з п≥дприЇмством. ѕов
новаженн¤ трудового колективу щодо його участ≥ в управл≥нн≥
п≥дприЇмством встановлюютьс¤ статутом або ≥ншими установ
чими документами в≥дпов≥дно до вимог цього одексу, законо
давства про окрем≥ види п≥дприЇмств, закону про трудов≥ коле
ктиви.
9. –≥шена¤ з соц≥ально-економ≥чних питань, що стосуютьс¤ д≥¤льност≥
п≥дприЇмства, виробл¤ютьс¤ ≥ приймаютьс¤ його органами управл≥нн¤ за участ≥
трудового колективу ≥ уповноважених ним орган≥в.
10. ќсобливост≥ управл≥нн¤ п≥дприЇмствами окремих вид≥в
(орган≥зац≥йних форм п≥дприЇмств) встановлюютьс¤ цим оле
ксом та законами про так≥ п≥дприЇмства. ЂЂде-
1. ѕ≥дприЇмство самост≥йно визначаЇ систему орган≥в управ-
нн¤, встановлюЇ пор¤док ≥ строк њх обранн¤, повноваженн¤, п≥д
пор¤дкован≥сть, взаЇмод≥ю, а також пор¤док контролю за њх д≥¤
льн≥стю.
ер≥вник п≥дприЇмства або ≥нший орган управл≥нн¤ в≥дпов≥дно до статуту
самост≥йно встановлюЇ штатний розклад, перел≥к посад, обов'¤зки ос≥б, ¤к≥ њх
займають, њх посадов≥ оклади в межах установленого фонду зароб≥тноњ плати.
2. ¬ласник маЇ право безпосередньо управл¤ти належним йому
п≥дприЇмством (наприклад, власник приватного п≥дприЇмства Ї
його директором), або через уповноважен≥ ним органи, визначен≥
установчими документами.
3-6. ер≥вник п≥дприЇмства д≥Ї в≥д ≥мен≥ п≥дприЇмства в межах, встановлених
установчими документами. ¬≥н маЇ право без дорученн¤ вчин¤ти юридично
значим≥ д≥њ в≥д ≥мен≥ п≥дприЇмства. ер≥вник видаЇ ≥ншим особам дорученн¤ на
зд≥йсненн¤ угод в≥д ≥мен≥ п≥дприЇмства. ѕри укладанн≥ власником з кер≥вником
п≥дприЇмства трудового договору (контракту) трудов≥ в≥дносини регулюютьс¤
нормами трудового законодавства ”крањни. ѕостановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни Ђѕро застосуванн¤ контрактноњ форми трудового договору з кер≥вником
п≥дприЇмства, що Ї у державн≥й власност≥ї в≥д 19.03.93 р. є 203 затверджене
ѕоложенн¤ про пор¤док укладанн¤ контракту з кер≥вниками державних
п≥дприЇмств. ”становлено, що контракти з кер≥вниками державних п≥дприЇмств
укладаютьс¤ м≥н≥стерствами, ≥ншими п≥дв≥домчими аб≥нетов≥ ћ≥н≥стр≥в
органами державноњ виконавчоњ влади, у веденн≥ ¤ких знаход¤тьс¤ ц≥
п≥дприЇмства, за узгодженн¤м з аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни, –адою ћ≥н≥стр≥в
јвтономноњ –еспубл≥ки рим, м≥сцевою державною адм≥н≥страц≥Їю.
7. «г≥дно з одексом закон≥в про працю ”крањни ≥ «аконом Ђѕро колективн≥
договори та угодиї в≥д 01.07.2003 р. колективний догов≥р укладаЇтьс¤ на
п≥дприЇмствах незалежно в≥д форм власност≥ ≥ господарюванн¤, що
використовують найману працю ≥ мають права юридичноњ особи. —торонами
колективного договору Ї власник або уповноважений ним орган, з одного боку,
та один або к≥лька профсп≥лкових або ≥нших, уповноважених на представництво
трудовим колективом орган≥в, а у раз≥ в≥дсутност≥ таких орган≥в Ч
представники труд¤щих, обран≥ й уповноважен≥ трудовим колективом, з ≥ншоњ
сторони. ” колективному договор≥ встановлюютьс¤, зокрема, зобов'¤занн¤ щодо:
зм≥н в орган≥зац≥њ виробництва ≥ прац≥; забезпеченн¤ продуктивноњ
зайн¤тост≥; нормуванн¤ й оплати прац≥, установленн¤ систем зароб≥тноњ плати,
доплат, надбавок, прем≥альних та ≥нших заохочувальних виплат; установленн¤
гарант≥й, компенсац≥й, п≥льг; участ≥ трудового колективу у формуванн≥ ≥
розпод≥лу прибутку; режиму роботи, три-
162
≈ѓ≈5=г5==
п≥р√в⤓з чинним законодавством ≥ угодами гаранти ≥ ѕ≤Ћ№√». * ѕовноваженн¤
трудових колектив≥в регулюЇ, кр≥м √осподар-ського кодексу. одекс закон≥в
про працю ”крањни (ет.ст.о2. 140. 14' 15' 153 "« 952). закони ”крањни Ђѕро
охорону прац≥, ви 14~ѓ0 9√''р у'редакц≥њ «акону в≥д 21.11.2002 р.. Ђѕро
колективн≥ договори та'угоди, в≥д 01.07.2003 р.. Ђѕро оренду державного ≥
комунального майна, в≥д 10.05.92 р. у редакц≥њ «акону в≥д 14.03.95 р.. Ђѕро
приватизац≥ю державного майна, в≥д 04.03.92 р. у редакц≥њ «акону в≥д
19.02.97 р. тощо. „инним законодавством про працю передбачен≥ повноваженн¤
трудового колективу щодо встановленн¤ колективних умов прац≥, укладанн¤
колективного договору, встановленн¤ робочого часу, забезпеченн¤ трудовоњ
дисципл≥ни, затвердженн¤ правил внутр≥шнього трудового розпор¤дку, схваленн¤
комплексних план≥в пол≥пшенн¤ охорони прац≥ ≥ контролю за њх виконанн¤м,
утворенн¤ ком≥с≥њ з трудових спор≥в на п≥дприЇмств≥. «аконодавство
передбачаЇ права трудових колектив≥в на придбанн¤ права власност≥ на майно
свого п≥дприЇмства, а також права на оренду манна державних п≥дприЇмств.
9. ƒетально питанн¤ соц≥альноњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства уре
гульован≥ в ст. 69 √ (див. коментар до ц≥Їњ статт≥) та трудовим
законодавством.
10. ќсобливост≥ управл≥нн¤ державними та комунальними
ун≥тарними п≥дприЇмствами передбачен≥ в ст.ст. 73-78 √ (див.
коментар до цих статей).
—татт¤ 66. ћайно п≥дприЇмства
1. ћайно п≥дприЇмства становл¤ть виробнич≥ ≥ невиробнич
фонди, а також ≥нш≥ ц≥нност≥, варт≥сть ¤ких в≥дображаЇтьс¤
самост≥йному баланс≥ п≥дприЇмства.
2. ƒжерелами формуванн¤ майна п≥дприЇмства Ї:
грошов≥ та ма≥≥
фру майна п≥дприЇмства Ї:
грошов≥ та матер≥альн≥ внески засновник≥в;
доходи, одержан≥ в≥д реал≥зац≥њ продукц≥њ, послуг, ≥нших ви
≥в господарськоњ д≥¤льност≥; ■ цослуг. ≥нших вм
доходн в≥д ц≥нних папер≥в;
кредити банк≥в та ≥нших кредитор≥в-
манн√Щ 8 Ћад™»" ' яќ“"¬ƒ з бюджет≥,; ац"* та гоо^√ " 'ЌтЌ* суб"скт≥ї
господарюванн¤, орган≥
“нш≥ джемла ” вс5аа<>вле.->Ђ” законодавством порадку
м кушвл≥-продажу та ≥впгах
« цй“снн* м’ 3а6∞?ќ≤"!≤≤≤ законодавством ”крањни * ..р”.о-“с√√*Ќ∞Щ "√
■*-ї?ЂЂ- Ђ«"аетм
ч, на умовах ≥ в пор¤дку, визначених цим одексом та законами, прийн¤тими
в≥дпов≥дно до нього.
4. –еал≥зац≥¤ майнових прав п≥дприЇмства зд≥йснюЇтьс¤ в
пор¤дку, встановленому цим одексом, ≥ншими законодавчими
актами ”крањни.
5. ¬олод≥нн¤ ≥ користуванн¤ природними ресурсами п≥д
приЇмство зд≥йснюЇ в установленому законодавством пор¤дку
за плату, а у випадках, передбачених законом, на п≥льгових
умовах. . ,
6. ѕ≥дприЇмство випускаЇ, реал≥зуЇ та придбаваЇ ц≥нн≥ папе
ри в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни.
7. ƒержава гарантуЇ захист майнових прав п≥дприЇмства.
¬илученн¤ державою у п≥дприЇмства майна, що ним викорис
товуЇтьс¤, зд≥йснюЇтьс¤ лише у випадках ≥ пор¤дку, передбаче
них законом.
1. ћайном п≥дприЇмства Ї його основн≥ та ≥нш≥ необоротн≥ активи, у тому
числ≥ незавершене виробництво ≥ оборотн≥ кошти, що враховуютьс¤ на
самост≥йному баланс≥ п≥дприЇмства ¤к юридичноњ особи. ƒо основних засоб≥в
п≥дприЇмства в≥дноситьс¤ сукупн≥сть матер≥ально-речовинних ц≥нностей, що
д≥ють у натуральн≥й форм≥ прот¤гом тривалого часу ¤к у сфер≥ матер≥ального
виробництва, так ≥ в невиробнич≥й сфер≥. ƒо основних засоб≥в в≥днос¤тьс¤
також кап≥тальн≥ вкладенн¤ в багатор≥чн≥ насадженн¤, на пол≥пшенн¤ земель ≥
в орендован≥ будинки, спорудженн¤, устаткуванн¤ та ≥нш≥ об'Їкти, що
в≥днос¤тьс¤ до основних засоб≥в. ƒо основних засоб≥в, ¤к правило, не
в≥днос¤тьс¤ предмети з терм≥ном служби менш одного року, незалежно в≥д
вартост≥, ≥ предмети варт≥стю до 15 не оподатковуваних м≥н≥мум≥в доход≥в
громад¤н за одиницю за ц≥ною придбанн¤ незалежно в≥д терм≥ну служби.
¬иключенн¤ складають с≥льськогосподарськ≥ машини ≥ знар¤дд¤, буд≥вельний
механ≥зований ≥нструмент, роб≥тнича ≥ продуктивна худоба, що Ї основними
засобами незалежно в≥д њхньоњ вартост≥.
2. 4.2 статт≥, що коментуЇтьс¤, називаЇ ш≥сть джерел форму
ванн¤ майна п≥дприЇмства, перел≥к ¤ких не Ї вичерпним. ћайно
п≥дприЇмства може формуватис¤ ≥ за рахунок ≥нших джерел, не
заборонених законодавством ”крањни.
3. ÷≥л≥сний майновий комплекс п≥дприЇмства визначений у
«акон≥ ”крањни Ђѕро оренду державного ≥ комунального майнаї
ƒ 14.03.95 р. ¤к господарський об'Їкт ≥з завершеним циклом ироќництва
продукц≥њ (роб≥т, послуг) з наданою йому земельною комун^010' Ќй я 0ћу в≥н
–∞зЂ≥щений, автономними ≥нженерними майно а≥≤1,яћ»' системок>
енергопостачанн¤. ¬≥н Ї нерухомим ≥ комуналь “∞ћ у.,год' у “ќћ” числ≥
договору оренди державного
184
4 –еал≥зац≥¤ майнових ирпи п≥дприЇмства зд≥йснюЇтьс¤ ¬≤ƒ≤ё-
г≥дно не т≥льки а √осподарським кодексом, але й ÷ив≥льним коде
ксом ”крањни, «аконом ”крањни Ђѕро власн≥стьї в≥д 07.02.91 р..
«ј ќЌќћ Ђѕро господарськ≥ товаристваї в≥д 19.11.91 р. та ≤ншими
законами ”крањни.
5 ¬≥дпов≥дно до «емельного кодексу ”крањни ≥ «акону ”крањ
ни Ђѕро плату за землюї у редакц≥њ в≥д 19.09.96 р. землекорис
туванн¤ ≥ землеволод≥нн¤ в ”крањн≥ Ї платними. ѕлата за землю
ст¤гуЇтьс¤ у вигл¤д≥ земельного податку або орендноњ плати, що
визначаЇтьс¤ залежно в≥д ¤кост≥ ≥ м≥сцезнаходженн¤ земельноњ
д≥л¤нки, виход¤чи з кадастровоњ оц≥нки земель.
” «емельному кодекс≥ ”крањни ≥ «акон≥ Ђѕро плату за землюї передбачен≥
випадки ст¤гуванн¤ плати за землю на п≥льгових умовах.
«акон ”крањни Ђѕро охорону навколишнього природного середовищаї в≥д 25.06.91
р., ≥нш≥ нормативно-правов≥ акти еколог≥чного законодавства встановлюють р¤д
еколог≥чних вимог, дотриманн¤ ¤ких Ї обов'¤зковим п≥дприЇмствами при
використанн≥ природних ресурс≥в, у тому числ≥ рац≥ональне та ощадливе
використанн¤ природних ресурс≥в на основ≥ широкого застосуванн¤ нових
технолог≥й; зд≥йсненн¤ заход≥в щодо попередженн¤ псуванн¤, забрудненн¤,
виснаженн¤ природних ресурс≥в; зд≥йсненн¤ заход≥в щодо в≥дтворенн¤
в≥дновлюваних природних ресурс≥в тощо.
6. ѕ≥дприЇмство маЇ право на випуск власних ц≥нних папер≥в ≥
реал≥зац≥ю њх юридичним ≥ ф≥зичним особам, може бути сп≥взас-
.новником фондових б≥рж ”крањни, може набувати ц≥нн≥ папери юридичних ос≥б
”крањни в≥дпов≥дно до √осподарського кодексу ≥ «акону Ђѕро ц≥нн≥ папери та
фондову б≥ржуї в≥д 18.06.91 р.
7. ћайнов≥ права п≥дприЇмства захищаютьс¤ державою. ѕри
порушенн≥ майна п≥дприЇмства воно може використовувати один
≥з способ≥в захисту, передбачений ст. 20 √ та ≥ншими законами.
√арант≥¤ недоторканност≥ майна ≥ забезпеченн¤ захисту майно
вих прав п≥дприЇмц¤ встановлен≥ в ч.« ст. 47 √ (див. коментар
до ц≥Їњ статт≥).
—татт¤ 67. √осподарськ≥ в≥дносини п≥дприЇмства з ≥ншими п≥дприЇмствами,
орган≥зац≥¤ми, громад¤нами
1. ¬≥дносини п≥дприЇмства з ≥ншими п≥дприЇмствами, орга
н≥зац≥¤ми, громад¤нами в ус≥х сферах господарськоњ д≥¤льност≥
зд≥йснюютьс¤ на основ≥ договор≥в.
2. ѕ≥дприЇмства в≥льн≥ у вибор≥ предмета договору, визна
ченн≥ зобов'¤зань, ≥нших умов господарських взаЇмов≥дносин,
що не суперечать законодавству ”крањни.
165
« ѕ≥дприЇмство маЇ право реал≥зовувати самост≥йно всю про-дукц≥њ ¤ка не
ув≥йшла в державне замовленн¤ або державне завданн¤, на територ≥њ ”крањни ≥
за њњ межами, ¤кщо ≥нше не передбачено законом.
1 4 1 статт≥ що коментуЇтьс¤, закр≥плюЇ догов≥рний принцип
побудови взаЇмов≥дносин п≥дприЇмств та ≥нших суб'Їкт≥в госпо
дарюванн¤ в њхн≥й господарськ≥й д≥¤льност≥.
2 «агальний принцип свободи у зд≥йсненн≥ господарськоњ д≥¤
льност≥ конкретизований у ч.2 статт≥, що коментуЇтьс¤, щодо ви
бору предмета договору, визначенн¤ зобов'¤зань та ≥нших умов
господарських в≥дносин, за умови, що вони не суперечать зако
нам ”крањни. ÷е в≥дноситьс¤, зокрема, до ц≥н ≥ ц≥ноутворенн¤.
¬≥дпов≥дно до «акону ”крањни Ђѕро ц≥ни ≥ ц≥ноутворенн¤ї в≥д
03.12.90 р. в≥льн≥ ц≥ни ≥ тарифи встановлюютьс¤ на ус≥ види про
дукц≥њ, товар≥в ≥ послуг, за вин¤тком тих, щодо ¤ких зд≥йснюЇтьс¤
державне регулюванн¤ ц≥н ≥ тариф≥в.
3. як правило, п≥дприЇмство може самост≥йно реал≥зовувати вироблену ним
продукц≥ю шл¤хом укладенн¤ договор≥в ¤к самост≥йно, так ≥ через
посередник≥в. ѕ≥дприЇмство маЇ право бути членом товарноњ б≥рж≥. ¬иключенн¤
складаЇ поставка продукц≥њ за державними замовленн¤ми, що регулюЇтьс¤
«аконом ”крањни Ђѕро поставку продукц≥њ дл¤ державних потребї в≥д 22.12.95
р.
—татт¤ 68. «овн≥шньоеконом≥чна д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства
1. ѕ≥дприЇмство самост≥йно зд≥йснюЇ зовн≥шньоеконом≥чну
д≥¤льн≥сть, ¤ка Ї частиною зовн≥шньоеконом≥чноњ д≥¤льност≥
”крањни ≥ регулюЇтьс¤ законами ”крањни, ≥ншими прийн¤тими
в≥дпов≥дно до них нормативно-правовими актами.
2. ѕор¤док використанн¤ кошт≥в п≥дприЇмства в ≥ноземн≥й
валют≥ визначаЇтьс¤ цим одексом та ≥ншими законами.
3. ѕ≥дприЇмство, ¤ке зд≥йснюЇ зовн≥шньоеконом≥чну д≥¤ль
н≥сть, може в≥дкривати за межами ”крањни своњ представниц
тва, ф≥л≥њ та виробнич≥ п≥дрозд≥ли, утриманн¤ ¤ких зд≥йснюЇть
с¤ за кошти п≥дприЇмства.
1- р≥м √осподарського кодексу, зовн≥шньоеконом≥чну д≥¤ль-новн\мƒѕ–»™ћ—“¬
–ег*люють ≥нш≥ нормативно-правов≥ акти, ос-*ьтстьЋ"д»!в о! 9“Ќ ”крањЌ» *ѕр∞
30вн≥и*ньоеконом≥чну д≥¤-
Ђ≤чња пњњ≥ƒЌ0 ƒ∞ визначенн¤, наданого в «акон≥, зовн≥шньоеконо-
1—“№ - Ђе ƒ≥¤льн≥сть суб'Їкт≥в господарськоњ д≥¤ль-
1 1*
”с≥ суб'Їкт≥в господарськоњ д≥¤льност≥, ;≥√: √√√нос√ах м≥ж ними, ўо маЇ
м≥сце ¤к на
^^^^^:;^^--^^ -юност≥ мають р≥вне право зд≥йснювати вс≥ њњ види, пр¤мо не
заборонеш законами ”крањни, незалежно в≥д форм власност≥ та ≥нших ознак.
2. «агальн≥ правила використанн¤ шоземноњ валюти визначаЇ
ст 387 √ (див коментар до ц≥Їњ статт≥). ƒекрет аб≥нету ћ≥н≥с
тр≥в ”крањни Ђѕро систему валютного регулюванн¤ ≥ валютного
контролюї в≥д 19.02.93 р. установлюЇ режим зд≥йсненн¤ валют
них операц≥й на територ≥њ ”крањни, визначаЇ загальн≥ принципи
валютного регулюванн¤, права та обов'¤зки суб'Їкт≥в валютних
в≥дносин, пор¤док зд≥йсненн¤ валютного контролю та в≥дпов≥да
льн≥сть за порушенн¤ валютного законодавства. …ого положенн¤
застосовн≥ ≥ при визначенн≥ пор¤дку використанн¤ кошт≥в п≥д
приЇмств в ≥ноземн≥й валют≥ на територ≥њ ”крањни. ƒетально по
р¤док використанн¤ ≥ноземноњ валюти визначений у ѕравилах
використанн¤ гот≥вковоњ ≥ноземноњ валюти на територ≥њ ”крањни,
затверджених постановою ѕравл≥нн¤ Ќац≥онального банку ”кра
њни в≥д 26.03.98 р. є 119.
3. ѕ≥дприЇмства, ¤к ≥ ≥нш≥ суб'Їкти зовн≥шньоеконом≥чноњ д≥¤
льност≥ ”крањни, мають право в≥дкривати своњ представництва на
територ≥њ ≥нших держав в≥дпов≥дно до закон≥в цих держав. ¬они
також мають право на участь у м≥жнародних неур¤дових еконо
м≥чних орган≥зац≥¤х.
¬≥дпов≥дно до ”казу ѕрезидента ”крањни Ђѕро ≥нвестуванн¤ майнових ц≥нностей
резидентами за межами ”крањниї в≥д 13.09.95 р. є 839/95 резиденти ”крањни
мають право ≥нвестувати майнов≥ ц≥нност≥ за межами ”крањни з метою, зокрема,
закр≥пленн¤ за ф≥л≥¤ми, представництвами та ≥ншими в≥докремленими
п≥дрозд≥лами дл¤ виконанн¤ покладених на них завдань. ¬≥дпов≥дно до цього
”казу ≥нвестуванн¤ майнових ц≥нностей за межами ”крањни п≥дл¤гаЇ
л≥цензуванню, що зд≥йснюЇтьс¤ ћ≥н≥стерством економ≥ки та з питань
Ївропейськоњ ≥нтеграц≥њ ”крањни. ѕоложенн¤ про пор¤док видач≥ ≥ндив≥дуальних
л≥ценз≥й на зд≥йсненн¤ резидентами майнових ≥нвестиц≥й за межами ”крањни
затверджено ѕостановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 19.02.96 р. є 229.
¬≥дпов≥дно до ƒекрету аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни Ђѕро систему валютного
регулюванн¤ ≥ валютного контролюї в≥д 19.02.93 р. зд≥йсненн¤ ≥нвестиц≥й за
кордон, у тому числ≥ шл¤хом придбанн¤ ц≥нних папер≥в, за вин¤тком ц≥нних
папер≥в або ≥нших корпоративних прав, отриманих ф≥зичними особами Ч
резидентами ¤к подарунок або у спадщину, потребуЇ одержанн¤ ≥ндив≥дуальноњ
л≥ценз≥њ Ќац≥онального банку ”крањни. «г≥дно з≥ ст. 5 зазначеного ƒекрету
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни Ќац≥ональний банк
,≥>ањни в межах своЇњ компетенц≥њ видаЇ л≥ценз≥њ на вивезенн¤ за меж≥
”крањни т≥льки валютних ц≥нностей. « метою врегулюванн¤ кап≥тальних
операц≥й, зв'¤заних з ≥нвестуванн¤м резидентами валютних кошт≥в за кордон,
Ќац≥ональний банк установив пор¤док що визначений ≤нструкц≥Їю про пор¤док
видач≥ ≥ндив≥дуальних л≥ценз≥й на зд≥йсненн¤ ≥нвестиц≥й за кордон,
затвердженою постановою ѕравл≥нн¤ Ќац≥онального банку ”крањни в≥д 16.03.99
р. є 122.
Copyright © 2004-2006 ¬се
авторские права на размещенные материалы принадлежат их авторам.
¬се
матераилы, представленные здесь, нос¤т лишь ознакомительную цель.
Ћюбое их незаконное
использование ¤вл¤етс¤ нарушением авторских прав, поэтому после ознакомлени¤ рекомендуетс¤ приобрести эту литературу
в книжном магазине ¬ашего города.
| Povered by
STEP
|