____________________________________________________________________________________ |
|
||||||||||
|
ƒержавне буд≥вництво та м≥сцеве самовр¤дуванн¤ (навчальний пос≥бник). / олод≥й ј.ћ., ќл≥йник ј.ё/2000/
√лава VII
ќрган≥зац≥¤
роботи аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни,
центральних та м≥сцевих орган≥в державноњ
виконавчоњ влади
ѕрем'Їр-м≥н≥стр
”крањни входить ≥з поданн¤м до ѕрезидента
”крањни про утворенн¤, реорган≥зац≥ю та
л≥кв≥дац≥ю м≥н≥стерств, ≥нших центральних
орган≥в виконавчоњ влади у межах кошт≥в,
передбачених ƒержавним бюджетом ”крањни
на утриманн¤ цих орган≥в. аб≥нет
ћ≥н≥стр≥в ”крањни спр¤мовуЇ, координуЇ ≥
контролюЇ д≥¤льн≥сть м≥н≥стерств та ≥нших
центральних орган≥в виконавчоњ влади, ¤к≥
забезпечують проведенн¤ державноњ
пол≥тики у в≥дпов≥дних сферах ≥ галуз¤х
сусп≥льного та державного житт¤ крањни,
виконанн¤ в цих сферах ≥ галуз¤х
онституц≥њ та закон≥в ”крањни, акт≥в
ѕрезидента ”крањни ≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни.
ћ≥н≥стерства
та ≥нш≥ центральн≥ органи виконавчоњ
влади п≥дв≥домч≥ аб≥нетов≥ ћ≥н≥стр≥в
”крањни, п≥дзв≥тн≥ та п≥дконтрольн≥ йому.
¬они утворюютьс¤, реорган≥зовуютьс¤ та
л≥кв≥дуютьс¤ ѕрезидентом ”крањни за
поданн¤м ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни. “аке
поданн¤ маЇ м≥стити пропозиц≥њ щодо
правового статусу, функц≥й та повноважень
новостворюваного або реорган≥зовуваного
органу, викладен≥ у вигл¤д≥ проекту
положенн¤ про цей орган, а також щодо
штатноњ чисельност≥ та розм≥ру асигнувань
на його утриманн¤ або аргументи на користь
л≥кв≥дац≥њ органу. Ќе допускаЇтьс¤
л≥кв≥дац≥¤ або утворенн¤ нових
м≥н≥стерств та ≥нших центральних орган≥в
виконавчоњ влади шл¤хом реорган≥зац≥њ
центральних орган≥в виконавчоњ влади,
визначених онституц≥Їю ”крањни.
аб≥нет
ћ≥н≥стр≥в ”крањни затверджуЇ граничну
чисельн≥сть прац≥вник≥в центральних
орган≥в виконавчоњ влади та розм≥р
асигнувань на њх утриманн¤ у межах
вид≥лених на це кошт≥в ƒержавного бюджету
”крањни. ”казом ѕрезидента ”крањни "ѕро
систему центральних орган≥в виконавчоњ
влади" в≥д 15 грудн¤ 1999 р. встановлюЇтьс¤,
що кер≥вника центрального органу
виконавчоњ влади та його заступник≥в за
поданн¤м ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни
призначаЇ на посаду ѕрезидент ”крањни, в≥н
же припин¤Ї њх повноваженн¤ на цих посадах.
ер≥вник центрального органу виконавчоњ
влади не може мати б≥льше одного першого
заступника ≥ трьох заступник≥в. ÷е правило
не поширюЇтьс¤ на ћ≥н≥стерство оборони,
ћ≥н≥стерство внутр≥шн≥х справ, —лужбу
безпеки та ≥нш≥ центральн≥ органи
виконавчоњ влади з≥ спец≥альним статусом.
—труктуру центрального органу виконавчоњ
влади затверджуЇ кер≥вник в≥дпов≥дного
органу. ¬≥н же затверджуЇ штатний розпис
та кошторис видатк≥в за погодженн¤м з
ћ≥н≥стерством ф≥нанс≥в ”крањни.
—истему
центральних орган≥в виконавчоњ влади
”крањни становл¤ть:
а)
м≥н≥стерства;
6)
державн≥ ком≥тети (державн≥ служби);
в)
центральн≥ органи виконавчоњ влади з≥
спец≥альним статусом.
«г≥дно
з указом ѕрезидента ”крањни "ѕро зм≥ни у
структур≥ центральних орган≥в виконавчоњ
влади" в≥д 15 грудн¤ 1999 р. створено 15
м≥н≥стерств, 20 державних ком≥тет≥в (державних
служб) та 11 центральних орган≥в виконавчоњ
влади з≥ спец≥альним статусом.
ћ≥н≥стерство
- головний орган у систем≥ центральних
орган≥в виконавчоњ влади. ќсновним його
завданн¤м Ї забезпеченн¤ реал≥зац≥њ
державноњ пол≥тики у визначен≥й сфер≥
д≥¤льност≥. ќчолюЇ м≥н≥стерство ≥
зд≥йснюЇ кер≥вництво у визначен≥й сфер≥
м≥н≥стр. ¬≥н несе особисту
в≥дпов≥дальн≥сть за розробку ≥
впровадженн¤ з в≥дпов≥дних питань
ѕрограми аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та
реал≥зац≥ю державноњ пол≥тики у
визначен≥й сфер≥ державного управл≥нн¤,
зд≥йснюЇ управл≥нн¤ у ц≥й сфер≥, спр¤мовуЇ
≥ координуЇ д≥¤льн≥сть ≥нших орган≥в
виконавчоњ влади з питань, в≥днесених до
його в≥данн¤.
ƒержавний
ком≥тет (державна служба) - це центральний
орган виконавчоњ влади, д≥¤льн≥сть ¤кого
спр¤мовуЇ ≥ координуЇ ѕрем'Їр-м≥н≥стр,
один з в≥це-прем'Їр-м≥н≥стр≥в чи м≥н≥стр≥в.
«авданн¤м цього органу Ї:
а)
внесенн¤ пропозиц≥й щодо формуванн¤
державноњ пол≥тики в≥дпов≥дним членом
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
б)
забезпеченн¤ реал≥зац≥њ названоњ
пол≥тики у визначен≥й сфер≥ д≥¤льност≥;
в)
зд≥йсненн¤ державного управл≥нн¤ у ц≥й
сфер≥;
г)
м≥жгалузева координац≥¤ та функц≥ональне
регулюванн¤ з питань, в≥днесених до
в≥данн¤ державного ком≥тету (державноњ
служби). ƒержавний ком≥тет очолюЇ голова.
¬
”крањн≥ функц≥онують так≥ державн≥
ком≥тети:
а)
арх≥в≥в;
б)
буд≥вництва, арх≥тектури та житловоњ
пол≥тики;
в)
з водних ресурс≥в;
г)
≥з земельних ресурс≥в;
д)
зв'¤зку та ≥нформатизац≥њ;
е)
енергозбереженн¤;
Ї)
у справах рел≥г≥њ;
ж)
≥нформац≥йноњ пол≥тики, телебаченн¤ ≥
рад≥омовленн¤;
з)
л≥сового господарства;
й)
молод≥жноњ пол≥тики, спорту ≥ туризму;
≥)
промисловоњ пол≥тики;
њ)
у справах ветеран≥в;
й)
у справах охорони державного кордону;
к)
стандартизац≥њ, метролог≥њ та
сертиф≥кац≥њ;
л)
статистики.
ƒо
центральних орган≥в виконавчоњ влади,
статус ¤ких прир≥внюЇтьс¤ до державних
ком≥тет≥в ”крањни, належать:
а)
¬ища атестац≥йна ком≥с≥¤;
б)
Ќац≥ональне косм≥чне агентство;
в)
ѕенс≥йний фонд;
г)
√оловне контрольно-рев≥з≥йне управл≥нн¤;
д)
ƒержавне казначейство.
÷ентральний
орган виконавчоњ влади з≥ спец≥альним
статусом - це р≥зновид центрального
виконавчого органу, що маЇ визначен≥
онституц≥Їю та законодавством ”крањни
особлив≥ завданн¤ та повноваженн¤. ÷ей
орган очолюЇ голова. ўодо нього
законодавством може встановлюватис¤
спец≥альний пор¤док утворенн¤,
реорган≥зац≥њ, л≥кв≥дац≥њ,
п≥дконтрольност≥, п≥дзв≥тност≥, а також
призначенн¤ ≥ зв≥льненн¤ кер≥вника та
розв'¤занн¤ ≥нших питань в≥дпов≥дно до
законодавства ”крањни.
ƒо
таких орган≥в ”крањни з≥ спец≥альним
статусом сл≥д в≥днести:
а)
јнтимонопольний ком≥тет;
б)
ƒержавну податкову адм≥н≥страц≥ю;
в)
ƒержавну митну службу;
г)
ƒержавний ком≥тет ”крањни з питань
регул¤торноњ пол≥тики та п≥дприЇмництва;
д)
Ќац≥ональну ком≥с≥ю регулюванн¤
електроенергетики;
е)
ƒержавну ком≥с≥ю з ц≥нних папер≥в та
фондового ринку;
Ї)
ƒержавний департамент ”крањни з питань
виконанн¤ покарань;
ж)
‘онд державного майна;
з)
—лужбу безпеки;
й)
”правл≥нн¤ державноњ охорони;
≥)
√оловне управл≥нн¤ державноњ служби.
÷ентральн≥
органи виконавчоњ влади д≥ють на п≥дстав≥
ѕоложенн¤, що його затверджуЇ ѕрезидент
”крањни.
ѕрезидент
”крањни 12 березн¤ 1996 р. затвердив «агальне
положенн¤ про м≥н≥стерство, ≥нший
центральний орган державноњ виконавчоњ
влади, в ¤кому визначено основн≥ напр¤ми
орган≥зац≥њ ≥ д≥¤льност≥ м≥н≥стерств та
≥нших центральних орган≥в виконавчоњ
влади.
ћ≥н≥стерство,
≥нший центральний орган державноњ
виконавчоњ влади ”крањни Ї центральним
органом державноњ виконавчоњ влади,
п≥дпор¤дкованим аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни безпосередньо або через
в≥дпов≥дне м≥н≥стерство. ¬оно реал≥зуЇ
державну пол≥тику у в≥дпов≥дн≥й галуз≥. ”
своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤ онституц≥Їю
”крањни, законами ”крањни, постановами
¬ерховноњ –ади ”крањни, указами ≥
розпор¤дженн¤ми ѕрезидента ”крањни,
декретами, постановами ≥ розпор¤дженн¤м
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, а також
ѕоложенн¤м про м≥н≥стерство. Ќа нього
покладаЇтьс¤ обов'¤зок з узагальненн¤
практики застосуванн¤ законодавства з
питань, що належать до його компетенц≥њ,
п≥дготовка пропозиц≥й щодо вдосконаленн¤
законодавства та внесенн¤ њх у
встановленому пор¤дку на розгл¤д
ѕрезидентов≥ ”крањни, аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни. ” межах своњх повноважень
м≥н≥стерство орган≥зовуЇ виконанн¤ акт≥в
законодавства, зд≥йснюЇ систематичний
контроль за њх реал≥зац≥Їю.
як
центральний орган виконавчоњ влади
м≥н≥стерство:
-
бере участь у формуванн≥ та реал≥зац≥њ
державноњ пол≥тики ¤к у ц≥лому, так ≥ за
в≥дпов≥дними напр¤мами, розробл¤Ї
механ≥зм њњ реал≥зац≥њ;
-
прогнозуЇ розвиток економ≥ки у виробнич≥й,
науково-техн≥чн≥й, м≥нерально-сировинн≥й,
паливно-енергетичн≥й, трудов≥й,
демограф≥чн≥й, соц≥альн≥й, ф≥нансов≥й та
≥нших сферах;
-
бере участь у розробц≥ проект≥в ƒержавноњ
програми економ≥чного та соц≥ального
розвитку ”крањни, ƒержавного бюджету
”крањни;
-
готуЇ пропозиц≥њ та бере участь у
формуванн≥ та реал≥зац≥њ пол≥тики у сфер≥
виконанн¤ роб≥т ≥ поставок продукц≥њ дл¤
державних потреб;
-
розробл¤Ї ц≥льов≥ перспективн≥ програми,
опрацьовуЇ комплекс заход≥в, спр¤мованих
на поглибленн¤ економ≥чноњ реформи;
-
реал≥зуЇ державну стратег≥ю розвитку
в≥дпов≥дноњ галуз≥ (групи сум≥жних
галузей);
-
вносить у встановленому пор¤дку
пропозиц≥њ про зм≥ну умов оподаткуванн¤,
одержанн¤ п≥льгових кредит≥в, визначенн¤
особливостей приватизац≥њ,
демонопол≥зац≥њ п≥дприЇмств в окремих
галуз¤х;
-
готуЇ пропозиц≥њ про вдосконаленн¤
механ≥зму регулюванн¤ розвитку економ≥ки,
њњ структурноњ перебудови, забезпеченн¤
ринковоњ збалансованост≥, соц≥ального
захисту населенн¤, еколог≥чноњ безпеки;
-
бере участь у формуванн≥ та реал≥зац≥њ
≥нвестиц≥йноњ пол≥тики виход¤чи з
пр≥оритетних напр¤м≥в структурноњ
перебудови економ≥ки;
-
розробл¤Ї ф≥нансово-економ≥чн≥ та ≥нш≥
нормативи, механ≥зм њх впровадженн¤,
затверджуЇ галузев≥ стандарти;
-
вживаЇ заход≥в, спр¤мованих на
вдосконаленн¤ зовн≥шньоеконом≥чноњ
д≥¤льност≥, захист ≥нтерес≥в украњнських
товаровиробник≥в на зовн≥шньому ринку та
розвиток внутр≥шнього ринку;
-
видаЇ у передбачених законодавством
випадках спец≥альн≥ дозволи (л≥ценз≥њ) на
проведенн¤ окремих вид≥в п≥дприЇмницькоњ
д≥¤льност≥;
-
виступаЇ державним замовником наукових
досл≥джень комплексного характеру;
-
бере участь у п≥дготовц≥ м≥жнародних
договор≥в ”крањни, укладаЇ м≥жнародн≥
договори м≥жв≥домчого характеру;
-
зд≥йснюЇ у межах повноважень, визначених
законодавством, функц≥њ управл≥нн¤ майном
п≥дприЇмств, що належать до сфери
управл≥нн¤ м≥н≥стерства;
-
складаЇ макроеконом≥чн≥ та м≥жгалузев≥
баланси;
-
розробл¤Ї пропозиц≥њ про визначенн¤
пр≥оритетних напр¤м≥в розвитку економ≥ки;
-
бере участь у формуванн≥ та реал≥зац≥њ
антимонопольноњ пол≥тики ¤к у ц≥лому, так
≥ за в≥дпов≥дними напр¤мами (демонопол≥зац≥¤
економ≥ки, розвиток конкуренц≥њ,
антимонопольне регулюванн¤, застосуванн¤
антимонопольного законодавства);
-
забезпечуЇ виконанн¤ завдань
моб≥л≥зац≥йноњ п≥дготовки та
моб≥л≥зац≥йноњ готовност≥ держави у межах,
визначених законодавством повноважень;
-
забезпечуЇ у межах своЇњ компетенц≥њ
реал≥зац≥ю державноњ пол≥тики стосовно
державноњ таЇмниц≥, контроль за њњ
збереженн¤м у центральному апарат≥
м≥н≥стерства, на п≥дприЇмствах, в
установах та орган≥зац≥¤х, що належать до
сфери його управл≥нн¤;
-
зд≥йснюЇ ≥нш≥ функц≥њ, що випливають з
покладених на нього завдань.
ƒл¤
зд≥йсненн¤ покладених на м≥н≥стерство
завдань воно над≥л¤Їтьс¤ певними правами,
а саме:
-
залучати спец≥ал≥ст≥в центральних та
м≥сцевих орган≥в державноњ виконавчоњ
влади, п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й
(за погодженн¤м з кер≥вниками) дл¤
розгл¤ду питань, що належать до його
компетенц≥њ;
-
представл¤ти ”р¤д ”крањни за його
дорученн¤м у м≥жнародних орган≥зац≥¤х та
п≥д час укладанн¤ м≥жнародних договор≥в
”крањни;
-
безоплатно одержувати у встановленому
законодавством пор¤дку в≥д орган≥в
державноњ виконавчоњ влади, орган≥в
м≥сцевого самовр¤дуванн¤,
представницьких орган≥в ≥нформац≥ю,
документи, матер≥али та ≥нш≥ статистичн≥
дан≥ дл¤ виконанн¤ покладених на нього
завдань;
-
скликати у встановленому пор¤дку наради з
питань, що належать до його компетенц≥њ;
-
прит¤гати до дисципл≥нарноњ
в≥дпов≥дальност≥ кер≥вник≥в
територ≥альних орган≥в м≥н≥стерства,
п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що
належать до сфери його управл≥нн¤;
-
самост≥йно або за участю роботодавц≥в
п≥дприЇмств недержавноњ форми власност≥
проводити переговори та укладати галузев≥
угоди з представниками найманих
прац≥вник≥в.
ѕри
виконанн≥ покладених на нього завдань
може взаЇмод≥¤ти з ≥ншими центральними та
м≥сцевими органами державноњ виконавчоњ
влади, органами јвтономноњ –еспубл≥ки
рим, органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤, а
також з в≥дпов≥дними органами ≥нших
держав.
ƒл¤
зд≥йсненн¤ своњх повноважень
м≥н≥стерство на основ≥ та на виконанн¤
акт≥в законодавства видаЇ накази,
орган≥зовуЇ ≥ контролюЇ њх виконанн¤.
”
передбачених законодавством випадках
акти м≥н≥стерства Ї обов'¤зковими дл¤
виконанн¤ центральними та м≥сцевими
органами державноњ виконавчоњ влади,
органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤,
п≥дприЇмствами, установами та
орган≥зац≥¤ми незалежно в≥д форм
власност≥ та громад¤нами. …ого нормативно-правов≥
акти п≥дл¤гають державн≥й реЇстрац≥њ у
ћ≥н≥стерств≥ юстиц≥њ ”крањни у пор¤дку,
встановленому законодавством. ƒл¤
реал≥зац≥њ певних сп≥льних завдань у раз≥
потреби м≥н≥стерство може видавати разом
з ≥ншими центральними та м≥сцевими
органами державноњ виконавчоњ влади,
органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ та
≥ншими органами сп≥льн≥ акти.
ƒл¤
погодженого вир≥шенн¤ питань, що належать
до компетенц≥њ м≥н≥стерства, обговоренн¤
найважлив≥ших напр¤м≥в його д≥¤льност≥ та
розвитку галуз≥ у м≥н≥стерств≥
утворюЇтьс¤ колег≥¤ у склад≥ м≥н≥стра (кер≥вника),
заступник≥в .м≥н≥стра (кер≥вника) за
посадою, а також ≥нших кер≥вних
прац≥вник≥в м≥н≥стерства (≥ншого
центрального органу виконавчоњ влади). ƒо
складу колег≥њ можуть входити кер≥вники
≥нших центральних орган≥в державноњ
виконавчоњ влади, п≥дприЇмств, установ та
орган≥зац≥й, що належать до сфери
управл≥нн¤ м≥н≥стерства. „лен≥в колег≥њ
затверджуЇ аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни.
–≥шенн¤ колег≥њ провод¤тьс¤ у житт¤
наказами м≥н≥стра.
ƒл¤
розгл¤ду наукових рекомендац≥й та ≥нших
пропозиц≥й щодо головних напр¤м≥в
розвитку науки ≥ техн≥ки, обговоренн¤
найважлив≥ших програм та ≥нших питань у
м≥н≥стерств≥ може утворюватис¤ науково-техн≥чна
(наукова) рада з учених ≥ фах≥вц≥в. —клад
науково-техн≥чноњ (науковоњ) ради та
ѕоложенн¤ про нењ затверджуЇ м≥н≥стр (кер≥вник).
”
м≥н≥стерств≥ з урахуванн¤м специф≥ки його
д≥¤льност≥ можуть утворюватис¤ й ≥нш≥
дорадч≥ та консультац≥йн≥ органи. —клад
цих орган≥в та ѕоложенн¤ про них
затверджуЇ м≥н≥стр (кер≥вник).
—труктуру
центрального апарату м≥н≥стерства
затверджуЇ в≥це-прем'Їр-м≥н≥стр ”крањни.
Ўтатний розпис центрального апарату
м≥н≥стерства та положенн¤ про його
структурн≥ п≥дрозд≥ли затверджуЇ м≥н≥стр
(кер≥вник).
ћ≥н≥стерство
(≥нший центральний орган виконавчоњ влади)
Ї юридичною особою, маЇ самост≥йний баланс,
рахунки в установах банк≥в, печатку ≥з
зображенн¤м ƒержавного √ерба ”крањни та
своњм найменуванн¤м.
—пр¤муванн¤
≥ координац≥ю д≥¤льност≥ ≥нших
центральних орган≥в виконавчоњ влади
зд≥йснюЇ м≥н≥стр у спец≥альному
директивному наказ≥ стратег≥њ д≥¤льност≥
та основних завдань названих орган≥в.
«азначен≥ органи зобов'¤зан≥ щор≥чно
зв≥тувати щодо результат≥в њх д≥¤льност≥
у межах директивного наказу.
”
пор¤дку, передбаченому законодавством
”крањни, центральн≥ органи виконавчоњ
влади можуть утворювати, реорган≥зовувати
та л≥кв≥довувати своњ територ≥альн≥
органи. ѕризначенн¤ на посаду та
зв≥льненн¤ з посади кер≥вник≥в
територ≥альних орган≥в зд≥йснюЇ кер≥вник
центрального органу.
”
межах кошт≥в, передбачених на утриманн¤
орган≥в виконавчоњ влади аб≥нет
ћ≥н≥стр≥в ”крањни може утворювати ур¤дов≥
органи державного управл≥нн¤ (департаменти,
служби, ≥нспекц≥њ). ¬они д≥ють у склад≥
в≥дпов≥дних центральних орган≥в
виконавчоњ влади ≥ зд≥йснюють:
а)
управл≥нн¤ окремими п≥дгалуз¤ми або
сферами д≥¤льност≥;
б)
контрольно-нагл¤дов≥ функц≥њ;
в)
регул¤тивн≥ та дозв≥льно-реЇстрац≥йн≥
функц≥њ щодо ф≥зичних ≥ юридичних ос≥б.
ер≥вники
ур¤дових орган≥в призначаютьс¤ на посаду
≥ зв≥льнюютьс¤ з посад аб≥нетом
ћ≥н≥стр≥в ”крањни за поданн¤м кер≥вника
в≥дпов≥дного центрального органу
виконавчоњ влади.
ѕоложенн¤
про ур¤довий орган державного управл≥нн¤
затверджуЇ аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни.
аб≥нет
ћ≥н≥стр≥в ”крањни маЇ право скасовувати
акти м≥н≥стерств та ≥нших центральних
орган≥в виконавчоњ влади повн≥стю чи в
окрем≥й частин≥. аб≥нет ћ≥н≥стр≥в
”крањни на своЇму зас≥данн≥ розгл¤даЇ
кандидатури дл¤ призначенн¤ на посади
кер≥вник≥в центральних орган≥в
виконавчоњ влади, кр≥м м≥н≥стерств, а
також подаЇ ѕрезидентов≥ ”крањни
пропозиц≥њ про зв≥льненн¤ кер≥вник≥в
центральних орган≥в виконавчоњ влади з
посад.
аб≥нет
ћ≥н≥стр≥в ”крањни заслуховуЇ зв≥ти
кер≥вник≥в центральних орган≥в
виконавчоњ влади. ќсобливост≥ в≥дносин
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни з окремими
центральними органами виконавчоњ влади, а
також ≥нш≥ питанн¤ орган≥зац≥њ,
компетенц≥њ ≥ пор¤дку д≥¤льност≥
м≥н≥стерств та ≥нших центральних орган≥в
виконавчоњ влади визначаютьс¤
в≥дпов≥дними нормативними актами.
ќтже,
центральн≥ органи виконавчоњ влади Ї, ¤к
правило, Їдиноначальними органами.
ќсоблив≥стю орган≥зац≥йноњ структури цих
орган≥в Ї на¤вн≥сть м≥сцевих
територ≥альних орган≥в, ¤к≥ разом, з
центральним органом утворюють систему
м≥н≥стерства, державного ком≥тету чи
≥ншого центрального органу виконавчоњ
влади спец≥ального призначенн¤. —еред
таких орган≥в ≥снують структури з
горизонтальний ≥ вертикальним
п≥дпор¤дкуванн¤м. “еритор≥альн≥ органи,
п≥дпор¤дкован≥ лише по вертикал≥,
зд≥йснюють свою д≥¤льн≥сть на м≥сц¤х
незалежно в≥д м≥сцевих орган≥в виконавчоњ
влади, а органи з горизонтальним
п≥дпор¤дкуванн¤м п≥дзв≥тн≥ ¤к м≥сцевим
державним адм≥н≥страц≥¤м, так ≥
вищесто¤щому органов≥ за галузевою чи
функц≥ональною ознакою.
Copyright © 2004-2006 ¬се
авторские права на размещенные материалы принадлежат их авторам.
¬се
матераилы, представленные здесь, нос¤т лишь ознакомительную цель.
Ћюбое их незаконное
использование ¤вл¤етс¤ нарушением авторских прав, поэтому после ознакомлени¤ рекомендуетс¤ приобрести эту литературу
в книжном магазине ¬ашего города.
| Povered by
STEP
|