____________________________________________________________________________________ |
|
||||||||||
|
ƒержавне буд≥вництво та м≥сцеве самовр¤дуванн¤ (навчальний пос≥бник). / олод≥й ј.ћ., ќл≥йник ј.ё/2000/
√лава VI
ќрган≥зац≥¤
роботи –ади нац≥ональноњ безпеки ≥
оборони
√оловн≥
завданн¤ –ади нац≥ональноњ безпеки ≥
оборони:
-
забезпеченн¤ реал≥зац≥њ Їдиноњ державноњ
пол≥тики у сфер≥ нац≥ональноњ безпеки ≥
оборони ”крањни;
-
анал≥з стану ≥ тенденц≥й розвитку
зовн≥шньо- та внутр≥шньопол≥тичноњ
ситуац≥њ, визначенн¤ на ц≥й основ≥
стратег≥њ та пр≥оритетних напр¤м≥в
забезпеченн¤ нац≥ональноњ безпеки ≥
оборони;
-
комплексна оц≥нка та прогноз потенц≥йних
≥ реальних загроз державному,
економ≥чному, сусп≥льному, оборонному,
≥нформац≥йному, ¤дерному, еколог≥чному та
≥ншим видам ≥ об'Їктам безпеки ”крањни;
-
плануванн¤, орган≥зац≥¤ та контроль за
зд≥йсненн¤м заход≥в пол≥тичного,
економ≥чного, воЇнного, соц≥ального,
науково-техн≥чного та ≥ншого характеру,
адекватних цим загрозам;
-
розгл¤д питань ф≥нансуванн¤ витрат на
нац≥ональну безпеку ≥ оборону, а також
контроль за витрачанн¤м в≥дпов≥дних
кошт≥в;
-
розгл¤д проект≥в закон≥в ”крањни та
указ≥в ѕрезидента ”крањни, ≥нших
нормативних акт≥в, наказ≥в ≥ директив
¬ерховного √оловнокомандувача «бройних
—ил ”крањни, концепц≥й, доктрин, державних
програм у сфер≥ нац≥ональноњ безпеки ≥
оборони ”крањни тощо;
-
п≥дготовка пропозиц≥й щодо вдосконаленн¤
системи забезпеченн¤ нац≥ональноњ
безпеки та орган≥зац≥њ оборони ”крањни, у
тому числ≥ щодо утворенн¤, реорган≥зац≥њ
та л≥кв≥дац≥њ орган≥в виконавчоњ влади у
дан≥й сфер≥;
-
п≥дготовка пропозиц≥й щодо оголошенн¤
стану в≥йни, загальноњ або частковоњ
моб≥л≥зац≥њ, введенн¤ воЇнного чи
надзвичайного стану в ”крањн≥ або в
окремих њњ м≥сцевост¤х, а також щодо
оголошенн¤ у раз≥ потреби окремих
м≥сцевостей ”крањни зонами надзвичайноњ
еколог≥чноњ ситуац≥њ;
-
координац≥¤ наукових досл≥джень у галуз≥
нац≥ональноњ безпеки ≥ оборони;
-
розгл¤д ≥ вир≥шенн¤ ≥нших актуальних
проблем нац≥ональноњ безпеки ≥ оборони
”крањни.
–ада
нац≥ональноњ безпеки ≥ оборони ”крањни
в≥дпов≥дно до покладених на нењ завдань
координуЇ ≥ контролюЇ д≥¤льн≥сть орган≥в
виконавчоњ влади у сфер≥ нац≥ональноњ
безпеки ≥ оборони, а також ом≥с≥њ з питань
¤дерноњ пол≥тики та еколог≥чноњ безпеки
при ѕрезидентов≥ ”крањни, √енеральноњ
в≥йськовоњ ≥нспекц≥њ при ѕрезидентов≥
”крањни, оординац≥йного ком≥тету по
боротьб≥ з корупц≥Їю та орган≥зованою
злочинн≥стю при ѕрезидентов≥ ”крањни,
≥нших орган≥в у дан≥й сфер≥, утворених при
ѕрезидентов≥ ”крањни.
‘ункц≥¤ми,
п≥д ¤кими розум≥ють головн≥ напр¤ми
д≥¤льност≥ –ади нац≥ональноњ безпеки ≥
оборони ”крањни, Ї:
1)
внесенн¤ пропозиц≥й ѕрезидентов≥ ”крањни
щодо реал≥зац≥њ засад внутр≥шньоњ ≥
зовн≥шньоњ пол≥тики у сфер≥ нац≥ональноњ
безпеки ≥ оборони;
2)
координац≥¤ та зд≥йсненн¤ контролю за
д≥¤льн≥стю орган≥в виконавчоњ влади у
сфер≥ нац≥ональноњ безпеки ≥ оборони у
мирний час;
3)
координац≥¤ та зд≥йсненн¤ контролю за
д≥¤льн≥стю орган≥в виконавчоњ влади у
сфер≥ нац≥ональноњ безпеки ≥ оборони в
умовах воЇнного або надзвичайного стану
та при виникненн≥ кризових ситуац≥й, що
загрожують нац≥ональн≥й безпец≥ ”крањни.
¬≥дпов≥дно
до зазначених функц≥й –ада нац≥ональноњ
безпеки ≥ оборони ”крањни маЇ таку
компетенц≥ю:
1)
розробл¤Ї та розгл¤даЇ на своњх
зас≥данн¤х питанн¤, ¤к≥ в≥дпов≥дно до
онституц≥њ та закон≥в ”крањни, онцепц≥њ
(основ державноњ пол≥тики) нац≥ональноњ
безпеки ”крањни, ¬оЇнноњ доктрини ”крањни
належать до сфери нац≥ональноњ безпеки ≥
оборони, та подаЇ пропозиц≥њ ѕрезидентов≥
”крањни щодо:
-
визначенн¤ стратег≥чних нац≥ональних
≥нтерес≥в ”крањни, концептуальних
п≥дход≥в та напр¤м≥в забезпеченн¤
нац≥ональноњ безпеки ≥ оборони у
пол≥тичн≥й, економ≥чн≥й, соц≥альн≥й,
воЇнн≥й, науково-технолог≥чн≥й,
еколог≥чн≥й, ≥нформац≥йн≥й та ≥нших
сферах;
-
проект≥в державних програм, доктрин,
закон≥в ”крањни, указ≥в ѕрезидента
”крањни, директив ¬ерховного
√оловнокомандувача «бройних —ил ”крањни,
м≥жнародних договор≥в, ≥нших нормативних
акт≥в та документ≥в з питань нац≥ональноњ
безпеки ≥ оборони;
-
вдосконаленн¤ системи забезпеченн¤
нац≥ональноњ безпеки та орган≥зац≥њ
оборони, утворенн¤, реорган≥зац≥њ та
л≥кв≥дац≥њ орган≥в виконавчоњ влади у ц≥й
сфер≥;
-
проекту «акону ”крањни про ƒержавний
бюджет ”крањни за статт¤ми, пов'¤заними з
гарантуванн¤м нац≥ональноњ безпеки ≥
оборони ”крањни;
-
матер≥ального, ф≥нансового, кадрового,
орган≥зац≥йного та ≥ншого забезпеченн¤
виконанн¤ заход≥в з питань нац≥ональноњ
безпеки ≥ оборони;
-
заход≥в пол≥тичного, економ≥чного,
соц≥ального, воЇнного, науково-технолог≥чного,
еколог≥чного, ≥нформац≥йного та ≥ншого
характеру в≥дпов≥дно до масштабу
потенц≥йних та реальних загроз
нац≥ональним ≥нтересам ”крањни;
-
доручень, пов'¤заних з вивченн¤м
конкретних питань та зд≥йсненн¤м
в≥дпов≥дних досл≥джень у сфер≥
нац≥ональноњ безпеки ≥ оборони, органам
виконавчоњ влади та науковим закладам
”крањни;
-
залученн¤ контрольних, ≥нспекц≥йних та
нагл¤дових орган≥в, що функц≥онують у
систем≥ виконавчоњ влади, до зд≥йсненн¤
контролю за своЇчасн≥стю та ¤к≥стю
виконанн¤ прийн¤тих –адою нац≥ональноњ
безпеки ≥ оборони ”крањни р≥шень, введених
у д≥ю указами ѕрезидента ”крањни;
-
забезпеченн¤ ≥ контролю надходженн¤ та
опрацюванн¤ необх≥дноњ ≥нформац≥њ, њњ
збереженн¤, конф≥денц≥йност≥ та
використанн¤ в ≥нтересах нац≥ональноњ
безпеки ”крањни, анал≥зу на њњ основ≥
стану ≥ тенденц≥њ розвитку под≥й, що
в≥дбуваютьс¤ в ”крањн≥ ≥ в св≥т≥,
визначенн¤ потенц≥йних та реальних загроз
нац≥ональним ≥нтересам ”крањни;
-
питань оголошенн¤ стану в≥йни, загальноњ
або частковоњ моб≥л≥зац≥њ, введенн¤
воЇнного чи надзвичайного стану в ”крањн≥
або окремих њњ м≥сцевост¤х, оголошенн¤ в
раз≥ потреби окремих м≥сцевостей ”крањни
зонами надзвичайноњ еколог≥чноњ ситуац≥њ;
2)
зд≥йснюЇ поточний контроль д≥¤льност≥
орган≥в виконавчоњ влади у сфер≥
нац≥ональноњ безпеки ≥ оборони, подаЇ
ѕрезидентов≥ ”крањни в≥дпов≥дн≥ висновки
та пропозиц≥њ;
3)
залучаЇ до анал≥зу ≥нформац≥њ посадових
ос≥б та фах≥вц≥в орган≥в виконавчоњ влади,
державних установ, наукових заклад≥в,
п≥дприЇмств та орган≥зац≥й ус≥х форм
власност≥;
4)
≥н≥ц≥юЇ розробку нормативних акт≥в ≥
документ≥в з питань нац≥ональноњ безпеки
≥ оборони, узагальнюЇ практику њх
застосуванн¤ та результати перев≥рок њх
виконанн¤;
5)
координуЇ ≥ контролюЇ переведенн¤
центральних ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ
влади, а також економ≥ки крањни на роботу в
умовах воЇнного чи надзвичайного стану;
6)
координуЇ ≥ контролюЇ д≥¤льн≥сть орган≥в
м≥сцевого самовр¤дуванн¤ у межах наданих
повноважень п≥д час введенн¤ воЇнного чи
надзвичайного стану;
7)
координуЇ та контролюЇ д≥¤льн≥сть орган≥в
виконавчоњ влади з в≥дбитт¤ збройноњ
агрес≥њ, орган≥зац≥њ захисту населенн¤ та
забезпеченн¤ його життЇд≥¤льност≥,
охорони житт¤, здоров'¤, конституц≥йних
прав, свобод ≥ законних ≥нтерес≥в громад¤н,
п≥дтриманн¤ громадського пор¤дку в умовах
воЇнного та надзвичайного стану та за
виникненн¤ кризових ситуац≥й, що
загрожують нац≥ональн≥й безпец≥ ”крањни.
Copyright © 2004-2006 ¬се
авторские права на размещенные материалы принадлежат их авторам.
¬се
матераилы, представленные здесь, нос¤т лишь ознакомительную цель.
Ћюбое их незаконное
использование ¤вл¤етс¤ нарушением авторских прав, поэтому после ознакомлени¤ рекомендуетс¤ приобрести эту литературу
в книжном магазине ¬ашего города.
| Povered by
STEP
|