____________________________________________________________________________________ |
|
||||||||||
|
ƒержавне буд≥вництво та м≥сцеве самовр¤дуванн¤ (навчальний пос≥бник). / олод≥й ј.ћ., ќл≥йник ј.ё/2000/
√лава VIII
ќрган≥зац≥¤
роботи орган≥в та посадових ос≥б
м≥сцевого самовр¤дуванн¤
«аконодавством
”крањни передбачений наступний пор¤док
формуванн¤ рад. —≥льськ≥, селищн≥, м≥ськ≥,
районн≥ у м≥стах (у раз≥ њх створенн¤),
районн≥, обласн≥ ради складаютьс¤ з
депутат≥в, ¤к≥ обираютьс¤ населенн¤м
в≥дпов≥дноњ територ≥њ на основ≥
загального, р≥вного ≥ пр¤мого виборчого
права шл¤хом таЇмного голосуванн¤. ¬ибори
в≥дбуваютьс¤ в≥дпов≥дно до «акону ”крањни
"ѕро вибори депутат≥в м≥сцевих рад та
с≥льських, селищних, м≥ських гол≥в" в≥д
14 с≥чн¤ 1998 р. «г≥дно з цим «аконом
визначаЇтьс¤ загальний склад ради, що його
встановлюЇ сама рада.
–ада
вважаЇтьс¤ правомочною за умови обранн¤
не менш ¤к двох третин депутат≥в в≥д
загального складу ради. ” раз≥ ¤кщо до ради
обрано менш ¤к дв≥ третини њњ складу, до
обранн¤ необх≥дноњ к≥лькост≥ депутат≥в
продовжуЇ зд≥йснювати повноваженн¤ рада
попереднього скликанн¤. ” раз≥
дострокового припиненн¤ повноважень
де¤ких депутат≥в, внасл≥док чого до складу
ради входить менш ¤к дв≥ третини депутат≥в,
до обранн¤ необх≥дноњ к≥лькост≥ депутат≥в
така рада вважаЇтьс¤ правомочною за
на¤вност≥ б≥льше половини депутат≥в в≥д
загального складу ради. —трок повноважень
рад - чотири роки.
—≥льська,
селищна, м≥ська, районна у м≥ст≥ (у раз≥ њњ
створенн¤), районна, обласна рада
проводить свою роботу сес≥йно. —ес≥¤
складаЇтьс¤ з пленарних зас≥дань ради, а
також зас≥дань пост≥йних ком≥с≥й ради.
ѕерша сес≥¤ новообраноњ с≥льськоњ,
селищноњ, м≥ськоњ, районноњ у м≥ст≥ ради
скликаЇтьс¤ в≥дпов≥дною територ≥альною
виборчою ком≥с≥Їю не п≥зн≥ше ¤к через
м≥с¤ць п≥сл¤ обранн¤ ради у правомочному
склад≥. ѓњ в≥дкриваЇ ≥ веде голова ц≥Їњ
виборчоњ ком≥с≥њ. ¬≥н ≥нформуЇ раду про
п≥дсумки вибор≥в депутат≥в та с≥льського,
селищного, м≥ського голови ≥ визнанн¤ њх
повноважень. ѕершу сес≥ю районноњ,
обласноњ ради скликаЇ ≥ веде голова
в≥дпов≥дноњ територ≥альноњ виборчоњ
ком≥с≥њ. Ќаступн≥ сес≥њ ради скликаютьс¤:
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ - в≥дпов≥дно
с≥льським, селищним, м≥ським головою;
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ -
головою в≥дпов≥дноњ ради. —ес≥¤ ради
скликаЇтьс¤ в м≥ру потреби, але не р≥дше ¤к
один раз на квартал.
”
раз≥ немотивованоњ в≥дмови с≥льського,
селищного, м≥ського голови, голови
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ ради
або неможливост≥ його скликати сес≥ю ради
сес≥¤ скликаЇтьс¤:
с≥льськоњ,
селищноњ, м≥ськоњ ради - секретарем
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради;
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ ради -
заступником голови в≥дпов≥дноњ ради.
”
цих випадках сес≥¤ скликаЇтьс¤:
а)
в≥дпов≥дно до дорученн¤ с≥льського,
селищного, м≥ського голови (голови
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ ради);
б)
¤кщо с≥льський, селищний, м≥ський голова (голова
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ ради)
без поважних причин не скликав сес≥ю у
двотижневий строк за пропозиц≥Їю не менш
¤к одн≥Їњ третини депутат≥в в≥д
загального складу с≥льськоњ, селищноњ,
м≥ськоњ, районноњ у м≥ст≥ ради,
виконавчого ком≥тету с≥льськоњ, селищноњ,
м≥ськоњ, районноњ у м≥ст≥ ради, а також за
пропозиц≥Їю не менш ¤к одн≥Їњ третини
депутат≥в в≥д загального складу районноњ,
обласноњ ради або голови в≥дпов≥дноњ
м≥сцевоњ державноњ адм≥н≥страц≥њ;
в)
¤кщо сес≥¤ не скликаЇтьс¤ с≥льським,
селищним, м≥ським головою (головою
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ ради)
хоч би один раз на квартал.
ќтже,
сес≥¤ с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ,
районноњ у м≥ст≥ ради маЇ бути також
скликана за пропозиц≥Їю не менш ¤к третини
депутат≥в в≥д загального складу
в≥дпов≥дноњ ради, виконавчого ком≥тету
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ, районноњ у
м≥ст≥ ради, а сес≥¤ районноњ, обласноњ ради
- також за пропозиц≥Їю не менш ¤к одн≥Їњ
третини депутат≥в в≥д загального складу
в≥дпов≥дноњ ради або голови в≥дпов≥дноњ
м≥сцевоњ державноњ адм≥н≥страц≥њ. ” раз≥
¤кщо голова с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ,
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ ради;
секретар с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради;
заступник голови районноњ у м≥ст≥,
районноњ, обласноњ ради у двотижневий
строк не скликають сес≥ю на вимогу не менш
¤к третини депутат≥в в≥д загального
складу с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ,
районноњ у м≥ст≥ ради, виконавчого
ком≥тету с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ,
районноњ у м≥ст≥ ради або ж на вимогу не
менш ¤к третини депутат≥в в≥д загального
складу районноњ, обласноњ ради або голови
в≥дпов≥дноњ м≥сцевоњ державноњ
адм≥н≥страц≥њ, сес≥¤ може бути скликана
депутатами в≥дпов≥дноњ ради, ¤к≥
становл¤ть не менш ¤к третину складу ради,
або пост≥йною ком≥с≥Їю ради. –≥шенн¤ про
скликанн¤ сес≥њ ради доводитьс¤ до в≥дома
депутат≥в ≥ населенн¤ не п≥зн≥ше ¤к за 10
дн≥в до сес≥њ, а у вин¤ткових випадках - не
п≥зн≥ше ¤к за день до сес≥њ ≥з зазначенн¤м
часу скликанн¤, м≥сц¤ проведенн¤ та питань,
¤к≥ передбачаЇтьс¤ внести на розгл¤д ради.
—ес≥ю
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради
в≥дкриваЇ ≥ веде в≥дпов≥дно с≥льський,
селищний, м≥ський голова, а у раз≥
немотивованоњ в≥дмови або неможливост≥ -
секретар ради, сес≥ю районноњ у м≥ст≥,
районноњ, обласноњ ради - голова ради або
його заступник. ” раз≥ немотивованоњ
в≥дмови або неможливост≥ голови с≥льськоњ,
селищноњ, м≥ськоњ, районноњ у м≥ст≥,
районноњ, обласноњ ради; секретар¤
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради;
заступника голови районноњ у м≥ст≥,
районноњ, обласноњ ради сес≥ю в≥дкриваЇ за
дорученн¤м групи депутат≥в, з ≥н≥ц≥ативи
¤коњ скликано сес≥ю, один з депутат≥в, що
входить до њњ складу, а веде за р≥шенн¤м
ради один з депутат≥в ц≥Їњ ради. —ес≥¤ ради
Ї правомочною, ¤кщо в њњ пленарному
зас≥данн≥ бере участь б≥льше половини
депутат≥в в≥д загального складу ради.
ѕропозиц≥њ
щодо питань на розгл¤д ради можуть вносити:
с≥льський,
селищний, м≥ський голова,
пост≥йн≥
ком≥с≥њ,
депутати,
виконавчий
ком≥тет ради,
голова
м≥сцевоњ державноњ адм≥н≥страц≥њ,
голова
районноњ, обласноњ ради,
загальн≥
збори громад¤н.
Ќе
п≥зн≥ше ¤к на друг≥й сес≥њ затверджуЇтьс¤
регламент роботи в≥дпов≥дноњ ради, а також
положенн¤ про пост≥йн≥ ком≥с≥њ ради.
ѕор¤док скликанн¤ сес≥њ ради, п≥дготовки ≥
розгл¤ду нею питань, прийн¤тт¤ р≥шень ради
про затвердженн¤ пор¤дку денного сес≥њ та
з ≥нших процедурних питань, а також
пор¤док роботи сес≥њ визначаютьс¤
регламентом ради.
ѕротоколи
сес≥й с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради,
прийн¤т≥ нею р≥шенн¤ п≥дписуютьс¤
с≥льським, селищним, м≥ським головою,
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ ради -
головою в≥дпов≥дноњ ради, у раз≥ њх
в≥дсутност≥ - в≥дпов≥дно секретарем
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради,
заступником голови районноњ у м≥ст≥,
районноњ, обласноњ ради, а у надзвичайних
випадках - депутатом ради, ¤кий за
дорученн¤м депутат≥в головував на њњ
зас≥данн≥. —ес≥њ ради провод¤тьс¤ гласно.
” раз≥ потреби рада може прийн¤ти р≥шенн¤
про проведенн¤ закритого пленарного
зас≥данн¤.
ѕост≥йн≥
ком≥с≥њ ради Ї органами ради, що
обираютьс¤ з числа њњ депутат≥в, дл¤
вивченн¤, попереднього розгл¤ду ≥
п≥дготовки питань, ¤к≥ належать до њњ
в≥данн¤, зд≥йсненн¤ контролю за
виконанн¤м р≥шень ради, њњ виконавчого
ком≥тету. ѕост≥йн≥ ком≥с≥њ обираютьс¤
радою на строк њњ повноважень у склад≥
голови ≥ член≥в ком≥с≥њ. ¬с≥ ≥нш≥ питанн¤
структури ком≥с≥њ вир≥шуютьс¤
в≥дпов≥дною ком≥с≥Їю. ƒо складу пост≥йних
ком≥с≥й не можуть бути обран≥ с≥льський,
селищний, м≥ський голова, секретар
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради, голова
районноњ у м≥ст≥ (у раз≥ њњ створенн¤),
районноњ, обласноњ ради, њх заступники.
ѕост≥йн≥
ком≥с≥њ за дорученн¤м ради або за власною
≥н≥ц≥ативою попередньо розгл¤дають
проекти програм соц≥ально-економ≥чного ≥
культурного розвитку, м≥сцевого бюджету,
зв≥ти про виконанн¤ програм ≥ бюджету,
вивчають ≥ готують питанн¤ про стан та
розвиток в≥дпов≥дних галузей
господарського ≥ соц≥ально-культурного
буд≥вництва, ≥нш≥ питанн¤, ¤к≥ внос¤тьс¤
на розгл¤д ради, розробл¤ють проекти
р≥шень ради та готують висновки з цих
питань, виступають на сес≥¤х ради з
допов≥д¤ми та сп≥вдопов≥д¤ми. ѕост≥йн≥
ком≥с≥њ попередньо розгл¤дають
кандидатури ос≥б, ¤к≥ пропонуютьс¤ дл¤
обранн¤, затвердженн¤, призначенн¤ або
погодженн¤ в≥дпов≥дною радою, готують
висновки з цих питань.
ѕост≥йн≥
ком≥с≥њ за дорученн¤м ради, голови,
заступника голови районноњ у м≥ст≥,
районноњ, обласноњ ради, секретар¤
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради або за
власною ≥н≥ц≥ативою вивчають д≥¤льн≥сть
п≥дзв≥тних ≥ п≥дконтрольних рад≥ та
виконавчому ком≥тету с≥льськоњ, селищноњ,
м≥ськоњ, районноњ у м≥ст≥ ради орган≥в, а
також з питань, в≥днесених до в≥данн¤ ради,
м≥сцевих державних адм≥н≥страц≥й,
п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, њх
ф≥л≥ал≥в ≥ в≥дд≥лень незалежно в≥д форм
власност≥ та њх посадових ос≥б, подають за
результатами перев≥рки рекомендац≥њ на
розгл¤д њх кер≥вник≥в, а у раз≥ потреби - на
розгл¤д ради або виконавчого ком≥тету
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ, районноњ у
м≥ст≥ ради; зд≥йснюють контроль за
виконанн¤м р≥шень ради, виконавчого
ком≥тету с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ,
районноњ у м≥ст≥ ради. ѕост≥йн≥ ком≥с≥њ у
питанн¤х, ¤к≥ належать до њх в≥данн¤, та в
пор¤дку, визначеному законом, мають право
отримувати в≥д кер≥вник≥в орган≥в,
п≥дприЇмств, установ, орган≥зац≥й та њх
ф≥л≥ал≥в ≥ в≥дд≥лень необх≥дн≥ матер≥али
≥ документи.
ќрган≥зац≥¤
роботи пост≥йноњ ком≥с≥њ ради
покладаЇтьс¤ на голову ком≥с≥њ. √олова
ком≥с≥њ скликаЇ ≥ веде зас≥данн¤ ком≥с≥њ,
даЇ дорученн¤ членам ком≥с≥њ, представл¤Ї
ком≥с≥ю у в≥дносинах з ≥ншими органами, об'Їднанн¤ми
громад¤н, п≥дприЇмствами, установами,
орган≥зац≥¤ми, а також громад¤нами,
орган≥зуЇ роботу з реал≥зац≥њ висновк≥в ≥
рекомендац≥й ком≥с≥њ. ” раз≥ в≥дсутност≥
голови ком≥с≥њ або неможливост≥ ним
виконувати своњ повноваженн¤ з ≥нших
причин його функц≥њ зд≥йснюЇ заступник
голови ком≥с≥њ або секретар ком≥с≥њ.
«ас≥данн¤ пост≥йноњ ком≥с≥њ скликаЇтьс¤ у
м≥ру потреби, Ї правомочним, ¤кщо в ньому
бере участь не менш ¤к половина в≥д
загального складу ком≥с≥њ.
«а
результатами вивченн¤ ≥ розгл¤ду питань
пост≥йн≥ ком≥с≥њ готують висновки ≥
рекомендац≥њ. ¬исновки ≥ рекомендац≥њ
пост≥йноњ ком≥с≥њ приймаютьс¤ б≥льш≥стю
голос≥в в≥д загального складу ком≥с≥њ ≥
п≥дписуютьс¤ головою ком≥с≥њ, а в раз≥
його в≥дсутност≥ - заступником голови або
секретарем ком≥с≥њ. ѕротоколи зас≥дань
ком≥с≥њ п≥дписують голова ≥ секретар
ком≥с≥њ. –екомендац≥њ пост≥йних ком≥с≥й
п≥дл¤гають обов'¤зковому розгл¤ду
органами, п≥дприЇмствами, установами,
орган≥зац≥¤ми, посадовими особами, ¤ким
вони адресован≥. ѕро результати розгл¤ду
та вжит≥ заходи ком≥с≥¤м маЇ бути
пов≥домлено у встановлений ними строк.
ѕост≥йна
ком≥с≥¤ дл¤ вивченн¤ питань, розробки
проект≥в р≥шень ради може створювати
п≥дготовч≥ ком≥с≥њ та робоч≥ групи ≥з
залученн¤м представник≥в громадськост≥,
вчених ≥ фах≥вц≥в. ѕитанн¤, ¤к≥ належать до
в≥данн¤ к≥лькох пост≥йних ком≥с≥й, можуть
за ≥н≥ц≥ативою ком≥с≥й, а також за
дорученн¤м ради, њњ голови, заступника
голови районноњ у м≥ст≥, районноњ,
обласноњ ради, секретар¤ с≥льськоњ,
селищноњ, м≥ськоњ ради розгл¤датис¤
пост≥йними ком≥с≥¤ми сп≥льно. ¬исновки ≥
рекомендац≥њ, прийн¤т≥ пост≥йними
ком≥с≥¤ми на њх сп≥льних зас≥данн¤х,
п≥дписують голови в≥дпов≥дних пост≥йних
ком≥с≥й.
ƒепутати
працюють у пост≥йних ком≥с≥¤х на
громадських засадах. «а р≥шенн¤м обласних
рад голови пост≥йних ком≥с≥й з питань
бюджету можуть працювати в рад≥ на
пост≥йн≥й основ≥. ѕост≥йн≥ ком≥с≥њ Ї
п≥дзв≥тними рад≥ та в≥дпов≥дальними перед
нею. ѕерел≥к, функц≥ональна спр¤мован≥сть
≥ пор¤док орган≥зац≥њ роботи пост≥йних
ком≥с≥й визначаютьс¤ регламентом
в≥дпов≥дноњ ради та ѕоложенн¤м про
пост≥йн≥ ком≥с≥њ, що затверджуЇтьс¤ радою.
“имчасов≥
контрольн≥ ком≥с≥њ ради Ї органами ради,
¤к≥ обираютьс¤ з числа њњ депутат≥в дл¤
зд≥йсненн¤ контролю з конкретно
визначених радою питань, що належать до
повноважень м≥сцевого самовр¤дуванн¤.
онтрольн≥ ком≥с≥њ подають зв≥ти ≥
пропозиц≥њ на розгл¤д ради. –≥шенн¤ про
створенн¤ тимчасовоњ контрольноњ ком≥с≥њ
ради, њњ назву та завданн¤, персональний
склад ком≥с≥њ та њњ голову вважаЇтьс¤
прийн¤тим, ¤кщо за це проголосувала не
менш ¤к третина депутат≥в в≥д загального
складу ради. «ас≥данн¤ тимчасових
контрольних ком≥с≥й ради провод¤тьс¤, ¤к
правило, закрито. ƒепутати, ¤к≥ вход¤ть до
складу тимчасовоњ контрольноњ ком≥с≥њ та
залучен≥ ком≥с≥Їю дл¤ участ≥ в њњ робот≥
фах≥вц≥, експерти, ≥нш≥ особи не повинн≥
розголошувати ≥нформац≥ю, ¤ка стала њм
в≥дома у зв'¤зку з њњ роботою. ѕовноваженн¤
тимчасовоњ контрольноњ ком≥с≥њ ради
припин¤ютьс¤ з моменту прийн¤тт¤ радою
остаточного р≥шенн¤ щодо результат≥в
роботи ц≥Їњ ком≥с≥њ, а також у раз≥
припиненн¤ повноважень ради, ¤ка створила
цю ком≥с≥ю.
ѕовноваженн¤
депутата ради починаютьс¤ з моменту
оф≥ц≥йного оголошенн¤ в≥дпов≥дною
територ≥альною виборчою ком≥с≥Їю на сес≥њ
ради р≥шенн¤ про п≥дсумки вибор≥в та
визнанн¤ повноважень депутат≥в ≥
зак≥нчуютьс¤ у день першоњ сес≥њ ради
нового скликанн¤. ѕовноваженн¤ депутата
можуть бути припинен≥ достроково у
випадках, передбачених законодавством
”крањни. ƒепутат представл¤Ї ≥нтереси
вс≥Їњ територ≥альноњ громади, маЇ всю
повноту прав, що забезпечують його активну
участь у д≥¤льност≥ ради та утворюваних
нею орган≥в, несе обов'¤зки перед
виборц¤ми, радою та њњ органами, виконуЇ њх
дорученн¤. ƒепутат, кр≥м секретар¤ ради,
повинен входити до складу одн≥Їњ з
пост≥йних ком≥с≥й ради.
Ќа
час сес≥й, зас≥дань пост≥йних ком≥с≥й рад,
а також дл¤ зд≥йсненн¤ депутатських
повноважень в ≥нших, передбачених законом
випадках, депутат зв≥льн¤Їтьс¤ в≥д
виконанн¤ виробничих або службових обов'¤зк≥в
з в≥дшкодуванн¤м йому середнього
зароб≥тку за основним м≥сцем роботи та
≥нших витрат, пов'¤заних з депутатською
д≥¤льн≥стю, за рахунок в≥дпов≥дного
м≥сцевого бюджету.
ƒепутат
зобов'¤заний брати участь у робот≥ сес≥й
ради, зас≥дань пост≥йноњ та ≥нших ком≥с≥й
ради, до складу ¤ких його обрано. ” раз≥
пропуску депутатом прот¤гом року б≥льше
половини пленарних зас≥дань ради або
зас≥дань пост≥йноњ ком≥с≥њ, невиконанн¤
ним без поважних причин р≥шень ≥ доручень
ради та њњ орган≥в в≥дпов≥дна рада може
звернутис¤ до виборц≥в з пропозиц≥Їю про
в≥дкликанн¤ такого депутата у
встановленому законодавством пор¤дку.
ƒепутат маЇ право ухвального голосу з ус≥х
питань, ¤к≥ розгл¤даютьс¤ на сес≥¤х ради, а
також на зас≥данн¤х пост≥йноњ та ≥нших
ком≥с≥й ради, до складу ¤ких його обрано.
¬≥н може звернутис¤ ≥з запитом до
кер≥вник≥в ради та њњ орган≥в, с≥льського,
селищного, м≥ського голови, кер≥вник≥в
орган≥в, п≥дприЇмств, установ та
орган≥зац≥й незалежно в≥д форм власност≥,
розташованих або зареЇстрованих на
в≥дпов≥дн≥й територ≥њ, а депутат м≥ськоњ (м≥ста
обласного значенн¤), районноњ, обласноњ
ради - також до голови м≥сцевоњ державноњ
адм≥н≥страц≥њ з питань, в≥днесених до
в≥данн¤ ради. ќрган або посадова особа, до
¤ких звернуто запит, зобов'¤зан≥ дати усну
чи письмову в≥дпов≥дь на запит на сес≥њ
ради у строки ≥ в пор¤дку, встановлен≥
радою в≥дпов≥дно до закону. «а
результатами розгл¤ду запиту рада приймаЇ
р≥шенн¤.
ѕропозиц≥њ
≥ зауваженн¤, висловлен≥ депутатами на
сес≥њ ради або передан≥ у письмов≥й форм≥
головуючому на сес≥њ, розгл¤даютьс¤ радою
чи за њњ дорученн¤м пост≥йними ком≥с≥¤ми
ради або надсилаютьс¤ на розгл¤д
п≥дзв≥тним ≥ п≥дконтрольним њй органам та
посадовим особам, ¤к≥ зобов'¤зан≥
розгл¤нути ц≥ пропозиц≥њ ≥ зауваженн¤ у
строки, встановлен≥ радою, ≥ про вжит≥
заходи пов≥домити депутатов≥ та рад≥.
ƒепутат
маЇ право знайомитис¤ з будь-¤кими
оф≥ц≥йними документами, ¤к≥ збер≥гаютьс¤
у в≥дпов≥дних органах м≥сцевого
самовр¤дуванн¤, та робити виписки,
коп≥юванн¤ цих документ≥в.
ѕовноваженн¤
депутат≥в, пор¤док орган≥зац≥њ та
гарант≥њ депутатськоњ д≥¤льност≥
визначаютьс¤ онституц≥Їю ”крањни,
законами ”крањни "ѕро м≥сцеве
самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥", "ѕро
статус депутат≥в м≥сцевих рад народних
депутат≥в", ≥ншими законами.
—екретар
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради
обираЇтьс¤ за пропозиц≥Їю с≥льського,
селищного, м≥ського голови в≥дпов≥дною
радою з числа њњ депутат≥в на строк
повноважень ради та працюЇ в рад≥ на
пост≥йн≥й основ≥. —екретар с≥льськоњ,
селищноњ, м≥ськоњ ради не може сум≥щати
свою службову д≥¤льн≥сть з ≥ншою посадою,
у тому числ≥ на громадських засадах, кр≥м
викладацькоњ, науковоњ та творчоњ роботи в
позаурочний час, займатис¤
п≥дприЇмницькою д≥¤льн≥стю, одержувати
в≥д цього прибуток, ¤кщо ≥нше не
передбачено законодавством ”крањни.
—екретар
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради:
1)
скликаЇ сес≥њ ради у раз≥ немотивованоњ
в≥дмови с≥льського селищного, м≥ського
голови, голови районноњ у м≥ст≥, районноњ,
обласноњ ради або неможливост≥ його
скликати сес≥ю ради; пов≥домл¤Ї депутатам
≥ доводить до в≥дома населенн¤ ≥нформац≥ю
про час ≥ м≥сце проведенн¤ сес≥њ ради,
питанн¤, ¤к≥ передбачаЇтьс¤ внести на
розгл¤д ради;
2)
веде зас≥данн¤ ради та п≥дписуЇ њњ р≥шенн¤
у раз≥ немотивованоњ в≥дмови с≥льського
селищного, м≥ського голови, голови
районноњ у м≥ст≥, районноњ, обласноњ ради
або неможливост≥ його скликати сес≥ю ради;
3)
орган≥зовуЇ п≥дготовку сес≥й ради, питань,
що внос¤тьс¤ на розгл¤д ради;
4)
забезпечуЇ своЇчасне доведенн¤ р≥шень
ради до виконавц≥в ≥ населенн¤,
орган≥зовуЇ контроль за њх виконанн¤м;
5)
за дорученн¤м с≥льського, селищного,
м≥ського голови координуЇ д≥¤льн≥сть
пост≥йних та ≥нших ком≥с≥й ради, даЇ њм
дорученн¤, спри¤Ї орган≥зац≥њ виконанн¤
њх рекомендац≥й;
6)
спри¤Ї депутатам ради у зд≥йсненн≥ њх
повноважень;
7)
орган≥зуЇ за дорученн¤м ради в≥дпов≥дно
до законодавства зд≥йсненн¤ заход≥в, пов'¤заних
з п≥дготовкою ≥ проведенн¤м референдум≥в
та вибор≥в до орган≥в державноњ влади ≥
м≥сцевого самовр¤дуванн¤;
8)
забезпечуЇ збер≥ганн¤ у в≥дпов≥дних
органах м≥сцевого самовр¤дуванн¤
оф≥ц≥йних документ≥в, пов'¤заних з
м≥сцевим самовр¤дуванн¤м в≥дпов≥дноњ
територ≥альноњ громади, забезпечуЇ доступ
до них ос≥б, ¤ким це право надано у
встановленому пор¤дку;
9)
вир≥шуЇ за дорученн¤м с≥льського,
селищного, м≥ського голови або
в≥дпов≥дноњ ради ≥нш≥ питанн¤, пов'¤зан≥ з
д≥¤льн≥стю ради та њњ орган≥в.
—екретар
с≥льськоњ ради може за р≥шенн¤м ради
водночас зд≥йснювати повноваженн¤
секретар¤ виконавчого ком≥тету
в≥дпов≥дноњ ради. ѕовноваженн¤ секретар¤
с≥льськоњ, селищноњ, м≥ськоњ ради можуть
бути достроково припинен≥ за р≥шенн¤м
в≥дпов≥дноњ ради.
Copyright © 2004-2006 ¬се
авторские права на размещенные материалы принадлежат их авторам.
¬се
матераилы, представленные здесь, нос¤т лишь ознакомительную цель.
Ћюбое их незаконное
использование ¤вл¤етс¤ нарушением авторских прав, поэтому после ознакомлени¤ рекомендуетс¤ приобрести эту литературу
в книжном магазине ¬ашего города.
| Povered by
STEP
|